semua orang dah buat..macam mana ni..

gua teringin jugak jadi artis..mula dok melalak kat utube..pastu orang sedor ada bakat..orang mula dok havoc..kira penaynyi baru ada bakat..tibe tiba leh wat album..pergh.pemes..

tapi dah ramai dah buat style cenggitu..kang gua buat kang orang kata meniru..okeh kensel..


gua teringin la nak buat blog..gua tengok geng2 blog cam macho je..kemana2 pon asek dok hapdet blog.ada ruang nak berbicara bebas..(erkk bebas ke)..ada geng2 blog..pemes gitu..gua pon rasa nak buat blog jugak la..untung2 awek bertimbun nokksss...

tapiiii...dah ramai dah berblog..kang nanti gua buat kang..member gua dok melalak pulak gua dok tiru orang je kejenye..jadi bahan sepanjang zaman gua nanti..


woohhooh..dah berlambak dah VLOG woo..macam2..pasal kempiskan perut..pasal kembungkan perut..pasal nak pakai shawl guna kain guni..guna arang buat eyeshadow..waa kretip la deorang.gua rasa nak buat jugak la sebijik VLOG gua senirik..

tapiiii..dah ramai yang buat..kang gua buat tak dapat sambutan..lagi kena keji ade la kot..takpe la gua buat bodo je la..

*oit lu..mana jati diri lu..kalo lu asek pikir camtu..jawabnya tak kemana la arah hidup lu..tu bukannya nama meniru..lu buat lu punya style cara lu senirik..lau kasi ada ramuan lu senirik..lagi power kalau lu ada ramuan rahsia yang orang lain takder..biorpon lu buat benda yang sama..tapi cara kita tetap berbeza..tapi lu kena ingat..tak semua boleh terima cara kita.terima teguran secara terbuka..kalo kena hina..jangan buatkan ianya menjadikan lu rasa hina...baiki lagi..lagi dan lagi..

p/s
baru sempat apdet blog..ini hari..besdea abi aku weyh..memang kasi havoc sampai meleleh merembes air mata seorang ayah..tengkiyu abi..for everything...



bukan sekadar omongan kosong

33 comments:

Unknown said...

ini tiru, itu tiru,, hadoii.. semua xboley..
letak kat tepi la hal tu.. masing masing ad style n aura.. mne yg menarik mesti byk dpt sambutan.. juz ignore je ap yg org ckp kn.. hehe

Lydia Miza said...

eh..kan jiji dah ada vlog kan?yg dok tayang dulu2 tu..hehe..selamat hr lahir buat abi jiji akak ucapkan sayangilah dia selagi dia ada dgn kita.

Anonymous said...

ramau tu ape?

taya vlog2 la jiji. dunia maya ni byk pengutuk2 j..

Eliza Sulaiman said...

happy birthdayyyyy kepada abi hengko.kihkihkih!

ezza haniza said...

hai abi..sanna helwah jugak..kehkeh

Liza @ Adzriel AB said...

hepi besday abi..

aamalinaazman said...

waaaa
sangat penuh isi entri ini
emm
camat ari lahir abi jiji! =]

Hanis MY said...

Hepi beday utk abi demo...

SoLy SoLicious said...

selamat ulang tahu kelahiran abi...

nak buat utube, vlog ka, belog ka, cpe..asal ade personaliti sendiri...xyah nk tiru yg sudh ad kan

Aini Azman said...

aku nak buat vlog sempena hari raya ni,.tapi pk 45x nak buat ke tak,.takot kene keji nti,.=(((

wahh,.HB abi,.=)

Faaein Talip Roy said...

kau nak buat vlog?

buatlah kalau ko suka..
buatlah vlog ajar ngaji..
ko kan guru tahfiz...

p/s: selamat ulang tahun untuk ayahanda ko.. cakap kat abi.. menantu jauh dia kirim salam.. hakhakhak.. pasti bengang adek jiji membaca komen ini.. hakhakhak..

K said...

hepi bday untuk abi :)

Unknown said...

nk buat buat jela

ikut org pehal hehe


ps: Selamat ulang tahun abi ko..erk abi ko nme panjang sgt..susank sebut=P

Nuruashia said...

ko tayh laa buat vlog...
nty pemes ko dh lupe aku T_T

ina said...

vlog mgkn bole mendapat sambutan.. org lagi suka nengok dari baca kot... kot la.. keh keh keh

Muslimah Optimis said...

selamat ulangtahun kelahiran pakcik.. ko bagi hadiah apa weh kat abi ko???

AnakPakZohar said...

sana helwah ya abi.. hehehe...=)

biela bell said...

okeh gak buat vlOg.femes jugak.tayang muka satu msia.hahaa.
hepy besday abi..sOb2~

aliarosli said...

ape kaw da wat kat abi ha?

Unknown said...

kalau smua dikatakan tiru org mmg xde apa laa yang kita blh buat.. kita makan skalipun mst cakap tiru org..
;)

hpy bufday untuk abi awk..

FR said...

suma nak try tapi tak yakin amende laaa hahaha

sanah helwah pakcikkk ^^

Azie Rashid said...

at least try...
selamat hari lahir abi jiji yu :)

Cik Pulau said...

kawe x tiru demo deh..
hahaha..


selamat hari jadi abi jiji..^^,

James Alexander said...

selamat hari lahir buat abi kamu...

moga sihat sentiasa dan murah rezeki selalu...

lady-D said...

jangam berputus angsa ji kam...

hp bday kat abi ko..

Lea Isnawi said...

hepi besday abi jiji yu

hadiah mitak kat jiji :P

ZaraZueyin said...

tiru boleh tapi guna la idea sendiri yg lain sket

selamat hari raya
maaf zahir batin :)

Sheila Adziz said...

wahhh... selamat hari lahir tuk abi k... hehe

Luqeem™ said...

try la buat GLOG. gmabr pnye style..try buat gmbar mcm animated pnya..peh style kot!

sanah helwah abi jiji..:D

BERMASALAH said...

kena bezakan inovatif dan plagiat :)

hepi bestday pokcik! Allah bless you.

akoo said...

haha btol2..jenuh la nak cari mende yg org tak buat.paceghoh~haish


*epi bday abi kamu..hee

miera said...

buat jeeeeeeeeeeee
cuba dulu cuba dulu. hee~

ieza ashaari said...

orang yang ngata tue sebenarnya kekeringan idea xder benda nak dikata. otak letak kat lutut je org cmtue.. huh ! benci..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved