tolong aku boleh

pagi ni aku macam terpikir satu idea bernas tapi aku senirik bingai sebab tak tau camne nak melaksanakan idea aku tu senirik..idea tu berlambak..tapi kekadang buatnye idak..satu idea pon tak jalan..kekadang tu tersimpan begitu sahaja atau wujud insan pendua lain yang akan merealisasikan idea aku.

at least aku boleh jugak menyumbang sebarang dua idea dari dok diam tak berkata sepatah hapa pon..idea yang muncul tetiba pada pagi nan indah ni..aku rasa macam nak tukar template blog aku ni.nak jadikan ala ala blog ayie nazri ni ke takpon blog masta aku  hafizuddin hamdan..so macam terserlah sikit kalau aku nak kasi aplod gegambar yang aku shoot..tak kesah la gambar aku tak lawa pon..dah aku nak aplod dalam blog aku..

so sapa yang boleh merealisasikan idea aku ni jadi kenyataan..kalau ada yang free lagi bagus..kalau kena bayar gitau je laa.....halahhhhhh...setakat sepoloh hengget tu takder la mahal sangat...



bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

Unknown said...

in shaa Allah will try my best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved