guru terbaek

ijat tengah mengetip kuku kakinye lepas je perhimpunan..
sambil dok ketip kuku ijat sempat menyanyikan lagu maafkan kami dendangan P.romlie...
tapi suare ijat ala2 suare ramlah ram dek kerna peti suare ijat maseh lagi tidak matang..aku terime ijat seadernye..

aku maseh lagi dok kat beranda luar kelas dok layan bebudak yang kena dera  berjalan gaya  itik senak perut sebab tak menyiapkan kerja sekolah deorang..tetibe ijat datang mendampingi berkaki ayam..

"cikgu2..nak tau tak mase ujian bulanan itu hari..saye dapat 30 markah untuk matepelajaran sains..dah tu pulak saye sorang je yang dapat 30 markah..saya memang gembire la cikgu"kate ijat sambil mendongak ke langit memegang tangan aku..

"dasat ko ijat..yang laen2 dapat berape??


"member yang laen sumernye 50 keatas cikgu"

ijat berlalu pergi memasuki kelas..



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

LiLohOnEy said...

eish.

jgn gantung2 mcm ni bang.

story kasi abes cpt2 :p

Amira Naddia said...

ijat ade abg tak?

A.s.t.i.n.a said...

sebab ijat tu comel, 30 adelah markah lulus bg saya..

padlie said...

rasanya cerita ni ada berubah la..
ending dia berubah lepas aku refresh....
ke aku silap..

echah mashuri said...

perghhh.....heheh.ijat mmg terbaik.:)

maCy said...

cerita apa ni?

walaweh. pestime dpt bce. ki3

Anisa Hang Tuah said...

olololo...mesti si ijat comel.
hee

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

hahaha ijat sgt cute...
selamba je !

ak pnh wt cmni dlu..~
;P

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

aduyaii ijat ijat. hahaa. mcm sinchan lagaknye.

chiLleD...!! said...

ijat terbaik lah kiranya??hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved