cinta itu butakah..

ada sorang member kepada member gua..member gua punya la tak puas ati dengan member dia..sampai sanggop telepon gua berpuluh minit..padahal die pakai maxis kredit sekali topap 5 hengget je..gua pakai celcom tapi ramai yang tolong topupkan..die sanggop berhabis kredit nak meluah perasaan tak puas ati...dia kata..

"mamat tu baghu jer bercinta..sehengat aku..baghu 2 minggu bhai..hangat2 taik orang lagi..jumpa pon hidong kombang kempis lagi..sekali due je baghu jumpa..tapi bhai..aku tak puas ati dengan die..
die sanggop mungkir janji dengan member..
sangop abaikan member yang datang dari jauh..
sanggop mengabaikan nafkah gua...
bak kata member gua sorang lagi..kalo die sanggop rosakkan hubungan persahabatan yang kita skandalkan selama 12 tahun ni sebab sorang awek yang die baghu je kenal seminggu due..takperla.."

adakah ini yang dinamakan cinta buta????
gua rasa member gua tu patot bertolak ansur kot sikit..
gua rasa si polan yang baghu je bercinta tu kena pandai adil2 kan..antara member dan kekasih..
apepon..kesian puad..diabaikan..

p/s
selang seminit lepas letak telepon..sampai SMS mintak gua share sehengget..dumbelll sungguh




bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

Atiqah Sa'ahiry said...

memang cinta itu buta..sebab tidak mengenal usia..ahhaha..itu pepatah yang biasa lah...

UNA budak BAEQ said...

hahaha member gua banyak macam tuh bila becinta terus lupa kawan .

member lu bijak gak eh . pandai plak ask a topup . hahaha

puteri ain said...

org tgh hangat bercinta tu . hehe ..

Iffah Afeefah said...

erk betul tu

kadang org tu br nk rase feel ade awek

manusia kn cmtu

y slalu ade tak hrgai

y jrg nk ade br hargai

Anisa Hang Tuah said...

memang indah berkasih syg.

Asyila Zainuddin said...

tak berbaloi hilang kawan sbb bf ke gf ke.. sangat2 tak berbaloi.. nnti kalo putus ke pe, nk kena cari kawan jugak kn.. ngee..

liyana said...

cinta tu ap?

sergeant keroro said...

kawan lagi penting XD

saya bukan tomato said...

orang yang buta...

Amirah Adnan said...

ko jeles tak?

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, ada ke patut camtu...

Rozuan Ismail said...

wan pernah alami gak,belom dia bercinta punyalah cakap kekal member,bila dh bercinta,member ditinggalkan.

gedek! said...

cinta buta warna

intan.maisarah said...

kawan ko tu..kedekut ek

ILA HonEyBuNNy said...

cinta itu buta...

macam2 la kerana cinta neh....sanggup habis duit...hahah

James Alexander said...

member sebegitu sememangnya hampas.


btw, ckp kat kawan kamu tu supaya pakai bill la. mudah skit kot nak mengadu suara hati pon...

ghost writer said...

dia sayang kat member dia tuh..tapi member dia pun nak gak punya ruang untuk awek dia..

Benrauf said...

bercinta lupa kawan. ish2.

sleeping_maniac90 said...

hmm..
pyh lerr kalo gitu..
kang da ptus crik kwn blik...
adessss

Qaseh dalia adelia said...

cinta tak buta .. orang yang buta ,org yang bercinta pasti rasa apa yg dia rasa .. pehhhh tapi jgn lah smpai mengabaikan kawan2..berpada2 ostad kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved