tadika dedulu dan tadika sekarang..

zaman tadika dahulu kala...



zaman kini...


aku nak cuba tukar arabic punya style lak...maklom la dunia makin maju..maka teknologi pon kena menguasai minda budak tadika jugak..jangan pelik kalo bebudak tadika satu hari nanti..dok bibit aipad ten sambil makan coklat choki gune straw





bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

laskar pelangi said...

dunia makin maju kan;))

#wah! header baru nampak =)

Dang Intan Duka said...

memnag berubah
gara-gara arus permodenan yg semakin kencang dalam dunia ni..

peace

sue-sama said...

comel! hurmm...teringat ade org tag gamba soklan periksa budak sekolah subjek math tp gamba angry bird

bersama kak Es said...

makin canggih!

tp tulisan jawi mcm terpinggir jek

Ameena Muktar said...

jangan kemajuan mengalpakan kita dan anak-anak generasi depan sudah. kadang-kala ilmu hari ini yang dipelajari pun perlu diteliti. berhati-hati........

but, nice topic. takdaknya anak saya nanti nak bagi aipad ke hape. mak dia pun tak reti nak pakai, maunya nak bagi kat budak2 kecik tu. dulu takdak laptop boleh je straight A UPSR....sekarang mcm2 bagi kat budak2 tu.

mcm mana nak besarkan anak-anak dalam cabaran dunia teknologi hari ini?

puteri ain said...

makin hari makin advanced .

hensem header baru . haha

Sunah Sakura said...

cayalah zaman kini... H tu patutnya HTC...

cik pulau said...

perhh.. kemain... dulu g tadika main musang2...hahaha

mimi fatin said...

amboi, mcm tu pulak? mmg dunia mkin maju...

2+2=5 said...

hahaahhah terbaik! *ala2 boboi boy.. eh tengok ke kartun tu? tau?

ana raisya said...

dunia dan moden zaman da maju..bdk tabika pun ade fb....ade hp....erm

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

cantik penampilan baru blog anda!!!! fifi tak tadika pun. hahaha. tapi nmpak la jgk perubahan zaman dulu dgn kini. teknologi pesat membangun!

p/s: abby sj kah yg disebut? fifi tidak? hahahaha

ILA HonEyBuNNy said...

yeahhh...

nak belajar arab la..lama dah xspeaking arab neh..hehe

blog wajah baru..ahhah

sergeant keroro said...

dunia makin maju, ehem XD

Lea IsNaw! said...

nampak smart pulak yg skrg neh..

James Alexander said...

kalau x pandai gak, x tau la nak ckp ape dah...

Iffah Afeefah said...

err anak buah aku msih pakai y lame

umur nk dkt 2 tahun

dah nk belaja solat


yeah harap ank aku pon cmtu nnti

Gadis Pantai Timur said...

dahsayat r zaman sekaang..adik aku tahun pun balik tadika je terus ngadap komputer...aku dulu 5 tahun tak kenal komputer tu apa..

❤ eyeme ❤ said...

hehe.. mmg kta kena maju ke dpn.. kang dbuatnye anak2 kck tu lg maju ssh kita nnt.. hehe

reenapple said...

dunia semakin maju dowh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved