spontan khamis

"kemain lagi lu bhai..lu kasi HTC desire kat awek lu bhai..waaaa..lu nak kawen dengan dia ke bhai????

"tak la..saje je gua kasi hadiah memacam..dah die awek gua..gua tak rasa pon nak kawen dengan dia"

hurm..bengong aku dengan laki jenis camni..bagai sedang melakukan eksperimen..hurmm



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

ekin.. said...

==' rugi prmpuan tuhh..

Anum said...

ada gak oranga cm nie kan

Iffah Afeefah said...

Erm skng ni duet byk gne ke arah kburkn

TAIKO OTAK said...

baik bg aku htc tu

aimi said...

kalo dh syg... pe pon sggup... lelaki selalu cair dgn perempuan.. dan perempuan slalu cair dgn lelaki yg kaye....

kiera'sakura said...

tue bengong nama nye...

Sunah Sakura said...

erk...bakpe cenggitu?

Hansyitake~ said...

uish... semata2 pompuan... gilaa....

diana said...

lelaki tu ego sebenanya..
cer kalau awek tu tinggal dia..
mesti menangis tekup muka kat bantal...

Niena Pengembara Ilahi said...

penah je jmpa laki camni..rela dikikis..laki jenis ni dikelaskan mempunyai masalah mental yg kronik tnpa dia sedar

Paradise Gal said...

tanak kawen suda. yang pompuan, laki tu da hulur hadiah kete ferrari ke ape ke.. sapu aje. pastu pg cari laki lain. yang nak kawen dengan kite. ha.. untung pon untung. ehehe

CikTomyam said...

seremmmmmm lak baca..^^

erysweetie said...

ape la yg dia dok pikir nak perabih duit camtu saje.

Bella Bell said...

ok.. kita tengok eksperimen dia tu samada hipotesis di accept atau di reject! haha~~

*oh... macam sedang buat eksperimen kat dalam makmal pulak.. hehe~~

Ainul Hayat said...

ada gak ek org macam ni?

cinnamon.com said...

dua2 mahkluk yg pelik,

bobiedanbad said...

lelaki dn perempuan sama sahaja, ada pro dan kontra.

ghost writer said...

bukan eksperimen,tapi seolah mencucuk jarum dalam lembutnya gel.haha

SoLy SoLicious said...

nk htc gak..teheeee

Puteri Iqa Izyan said...

baik bagi aku. haha

Ct Aja said...

ermmmmm kalau dia da manjakan dgn duit sebelum kawin, lepas kawin abes arrrrrrr...... chop!!!... gambar gapow tu...

alexa yussida said...

err..oki gak dapat fon..tp jgn tergadai body dah lerr..


#tak nak cari pengganti pon,xde yg bole ganti tmpt messy :)#

[sutera kasih] said...

kesian perempuan tu

~Nana 귀여운~ said...

bagi aku kan senang..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved