permintaan si dia


insyaALLAH..akan ku realitikan permintaannya..



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Faaein Talip Roy said...

sweet la..

semoga berbahagia kawan!.. [^^,]/

Iffah Afeefah said...

aku rase ko da tak lame ni

jgn lupe jmput

walau jauh aku cube dtg kikiki

Woofer Storm said...

setuju dgn iffah tu.hehe


nak kwin jempt2 kita kat sni bro..hehee

~Ku Mahu Itu ~ said...

Niat yg baik jgn dilambat2 kan

yana lyana said...

amin...

raje carl said...

i LIKE this :]

Dang Intan Duka said...

suka sgt2...!!! :)
terharunya..
semoga diredhai oleh Nya...


peace

Rozuan Ismail said...

penatlah menunggu.cer tunjuk sape die

Mutiara Bernilai said...

nak jugakkk..

doakan mutiara!

El-Janna said...

sweet^^

ghost writer said...

aku harapkan juga ia direalitikan utk kebahagiaan kau,Ji.

Ainul Hayat said...

Ji,
Apsal aku rasa suwit sangat ni. Cepat2la langsung....moga hubungan ko dengan dia terus kekal bahagia ye. :)

Cik Pulau said...

Tu dia Ji..
ni baru yolo...
mudah-mudahan..
doa yang terbaik buat mu n pelangi..
sapa masa nt, ata kad wangi pulau tow...hehehe

kiera'sakura said...

mcm permintaan aku kt die jugak..

nanti jgn lpe jemput tau..

~* chirpy_chummy *~ said...

hulur2 la kad kt blog ni nnt ye..huhuhu

~Nana BamBam~ said...

nia dia sama macam niat saya..hehe

harap suatu hari nanti, bakal suami nana dapat realitikan permintaanku..amin..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved