wordless:::plan rumah bunggalow aku.. korang dan semua semua..tu pon kalau jadi bunggalow la..






bukan sekadar omongan kosong

18 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

Mendalam tu mksudnya...

yana-feehily said...

moga btl2 jadi bunglo..amin

Iffah Afeefah said...

ermmm cmni eh rupenye

aku slalu tgk cte 'tanah kubur'

xpsan bentuknye

Rtp Farra Arisha said...

ia tersurat dan tersirat. whatever it's, doakan kita mudah2an selamat sejahtera berada di dalam bumi ini! :')

Nurul Iman Rosman said...

bile tengok gambar ni,
buat pikir banyak kali.

shera haifa said...

itulah bakal bunggalow kita semua yg sbnar..

Raden said...

teman aku g toilet jap g..seram

Rapunzel Cikilolo said...

banglo tak banglo tanya pada iman :)

Cik Pulau said...

aku teringat maso g tok selehong dulu..
masuk dale ni.
seriau seghooo...

SoLy SoLicious said...

seriau~

diana said...

muat lagi ni nak letak mesin basuh...
ekekek

Bella Bell said...

ehem. sentap. huhu.

yad'z said...

agak2 same rupe bentuk banglo kite ni

ghost writer said...

Alhamdulillah... :)

~Nana BamBam~ said...

'banglow' tu memang muat untuk ahli keluarga yang lain jika ajal dia dah datang.

Hanie Dew said...

insyaallah.

Princess Nur said...

nilah rumah terakhir kita..Takde beza pun saiznya..yg membezakannya hanyalah amalan kita..

izfanora said...

mengingati mati..

terima kasih mengingatkan aku yang selalu lupa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved