fall in love

owh..i'm fol in lapp with da building at putrajaya and keyy ell so so..series..mmg lawa jugak view kat putrajaya..kat key ell untuk shoot masa sunset dan sunrise..hadoii...banyak tempat yang menarik..tapi tak sempat aku nak jelajah sepanjang berada di sana itu hari..ada beberapa tempat je..tu pon dok mengigau lagi ni nak dapatkan view bandaraya keyy ele masa sunset dari flat jelatek...sapa nak sponsor weh????ni antara gambar gambar yang aku dapat cekau itu hari..



tak banyak pon..hadoi..nanti aku nak pergi repeat balik..sambil sambil pekena nasi mandi kat restoran saba'...mengancam..

p/s
aku rasa macam nak tukar layout aku..tak best sgt nak tarok gambar layout ceni..sapa nak tolong2 weh 



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved