cinta macam gula gula getah

alang alang hapdet kasi iklan la sikit
kesian pulak aku dok tengok blog ni..tersadai kesepian dan kegersangan dek kemalasan dan kebengongan tuan punya blog ni yang dah samapi tahap hyperreaction dah ni..aku pon tak paham kenapa aku tak menyempat sangat nak hapdet blog sekarang ni..nak pi jejalana kat blog rerakan taulan dan sahabat sahabat sekalian lagi la aku tak sempat..dah tu nak wat camne lagi..dah memang aku tak menyempat nak melawat...sebenarmya takder la bizi sangat..tapi dek kekangan masa dan tanggungjawab..lagi beberapa bulan lagi dah nak kawen dah..pas tu..tammbha pulak sekarang alhadulillah la..dah maju dah sikit bisness pemfotograferfan aku tu..so agak terdapat kekangan masa lah jugak rerakan sekalian..aku pohon maaf sesangat..nanti kawen nak mintak tolong bini lah updatekan..

sekarang ni pon aku tengok dah berduyun dah blogger blogger baru yang bergetah metah..waaa makin maju la duni pemblogergan ni kan..ada member member lama yang dah jadi retiss..ok le tu ada kemajuan....dah alang alang hapdet ni..aku bagi la sepatah dua kata yang dapat memberangsangkan keimanan dan ketaqwaan kita bersama yeekkkkk

cinta sebelum nikah tu, macam menguyah sebalang gula-gula getah. kunyah la banyak mana pun, makin lama makin tawar. sebab manisnya cuma di luar. cuma selapis.
cinta sesudah nikah pula, macam makan sepinggan buah melaka. makin banyak kita makan, makin terasa manisnya. sebab manisnya di dalam, walau luarnya tawar.
manis cinta sebelum bernikah, hanyalah tipu daya untuk mengisi ruang kosong yang sementara. manis cinta sesudah bernikah, inshaAllah mengisi sebahagian jiwa untuk di dunia, dan pastinya di akhirat sana



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved