sikit siki lama lama jadi bukit


setiap orang ada idola deorang kan..aku snirik pon berlambak idola aku..dalam setiap benda yang aku menceburkan diri..akan ada idola aku dalam bidang tu..sekarang aku dah mula tangkap cintan dengan macro..so aku rasa aku dah jumpa sumone yang boleh aku jadikan gambar dia sebagai rujukan...tapi kesabaran tu memang tinggi la..nak shott gamabr menatang kecik ni bukan senang..nak lighting nye lagi..nak aproach menatang tu lagi..nak kasi dia pose leklok lagi..pergh menyirap..tapi atleast aku leh belajar nak bersabar dengan anak anak kecik kan..see..sekurang kurangnya tak susah la cik tunang nanti..dah ada suami mithali yang reti nak aproach anak anak kecik..hasil latihan dari shoot macro..

nak tengok hasil shoot dari sumber rujukan aku..leh klik sini..

UDA DENNIE



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved