nak iphone5....samsung galaxy note..galaxy s3 dengan harga lain dari yang lain..meh sini

Samsung Galaxy S3 : RM1600
Iphone 4s : RM1600
Samsung Galaxy Note 2 : RM 1700
Iphone 5 : RM1700
Macbook Air 13" : RM2200

Harga utk deposit pre order adalah RM500.
deposit dulu, bila barang smpai baru kasi bayar penuh...bila dah tengok barang..rasa macam barang tu tak original..duit boleh kasi ambik balik..barang pon boleh kasi hantar balik..amacam???kalau nak..takpon
Anda boleh COD dengan azizi sulaiman di Pasir Mas, Kelantan dan tgk barang tu sendiri. kalu rasa brg tu meragukan atau anda pasti ianya bukan barang ori, 100% wang dikembalikan... Tapi kena la deposit dulu RM500 tuh.
contact kat no 0195211952 atau boleh la nak pm dekat fesbuk mamat ni AZIZI SULAIMAN....

bila dah PM mamat tu..sila sertakan sekali yang korang dapat tau offer ni dari blog aku..blog azizi azahazuhari okeh contoh ayat kalau nak tiru..kalau malas copy paste je
Assalamualaikum..saya ni dapat tau perkara ni dari blog azizi azahazuhari..saya berminat nak tapau harta benda yang bro tawarkan tu..nampak harga cam menarik!!!!

 ..kalau tak..hampeh jugak korang...

satu lagi..ape ape hal nak tanya jangan komen kat bawah ni...Pm je FB kat atas tu..fesebuk AZIZI SULAIMAN
dan tolong bagitau..yang korang dapat tau dari blog aku..okeh..ehehe..

sambil sambil tu..leh jugak aku nak iklan kan pakej untuk shoot wedding..or tunang tunang..or shoot potrait apa apa je lah..yang tu leh PM fesebuk aku senirik okeh...yang ni takder kaitan dengan hal hal gadjet gadjet duniawi diatas..
(untuk yang oversea dari kelantan.harga leh kasi mesuarat dulu lah ye..contoh gambar nanti pm fesebuk kita kasi link untuk tengok sampai terkencing hokeh) 



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved