TOLONG JANGAN NAK POLITIKKAN SANGAT

sikit la aku nak sentuh pasal entry aku sebelum ni berkaitan dengan isu kalimah ALLAH..aku dah kata jangan cuba politikkan entry tu..tapi ada jugak si akak mana hentahnya yang komen berbaur baur politik..

isu tu aku tengok pada pandangan mata cendekiawan aku la.sekadar mainan politik..dan mungkin dalam permainan tersebut ada pihak yang benar ada yang salah..ada tokok tambah ada terkurang..dan tak lupa juga piha yang menanti untuk mengaut untung..perihal sebenar kedaan isu ini..aku mintak..tolong bukak fikiran..jangan sempitkan dengan fahaman politik..first thing first letak apa yang ALLAH kata dalam quran..bila sampai apa2 berita..tolong cek dulu betol ke idak berita tu..jangan main sampai berita terus terima roger and speak out loud...bodoh jugak tu namanya..

terkadang bila dah nama berita..ada yang terkurang dan ada yang tertambah..tambahan pula media massa sekarang hanya menjadi suara untuk sebelah pihak sahaja..so cuba cari apa sebenarnya yang 'mereka' katakan tentang isu kalimah ALLAH..apa susah gugel je la makcik oit..benda lain boleh pulak digugelnye..apa apapon..MAJLIS SYURA ULAMA PAS TELAH MENGELUARKAN KENYATAAN RASMI TENTANG APA YANG MERAKA PERKATAKAN YANG SEBEANRNYA TENTANG ISU PENGGUNAAN KALIMA ALLAH INI..TOLONG LA..KALAU NAK AMBIK TAU SANGAT..DENGAR PANDANGAN KEDUA BELAH PIHAK..JANGAN NAK MENANGKAN PIHAK YANG 'BERLIDAH' SAHAJA...

 



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved