Alhamdulillah..ada jugak insan yang sudi menolong aku membuat satu blog baru untuk meletakkan gegambar aku..zaman sekarang ni..bukan senang wo..tetiba orang nak tolong..even benda tu tiap tiap hari nampak..ada orang tolong orang melintas jalan lah..ada orang tolong orang mengorat lah..ada orang tolong orang mencebok lah..tapi bila dah kena dengan diri senirik yang memerlukan pertolongan dari insan insan yang sudi memberikan pertolongan..tetiba je keadaan jadi rumit..ni dari pengalaman aku la..pengalaman korang aku tak tau..

apapon terima kaseh untuk beliau yang sudi menolong..dan yang paling penting..diri kita..bila ada yang memerlukan pertolongan..tolong setakat yang termampu..dan takyah berat sangat nak menolong orang..tak gitu..aku pon kekedang berat jugak..hhehee



bukan sekadar omongan kosong

3 comments:

Anum said...

salam isnin
singgah pagi
apa khabar pagi ini

diana said...

kalau orang tu selalu ambik kesempatan akak tak nak tolong walaupun kali ni niat nya betul..heheh

KonspiMaker said...

Budaya menolong tak kira tempat harus kita selalu amalkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved