hadiah hari kawen : danbo

aku suka shoot menatang ni..pelangi pula suka tengok hasil kerja aku...jadi buat blogger2 yang nak datang tu..sila lah sediakan duit untuk beli si danbo ni wat hadiah untuk kitorang ye..terutama sekali sunah bunga para para sakura dan papa adnan ibrahim..eheheh..nite uollssssss



bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

Cik Pulau said...

hahahahahaha...

Cik Pulau said...

hahahahahaha...

nurdani said...

amboi permintaan.haha

Sunah Sakura said...

hamboiiiiiiiiii..kenapa kena mention nama aku n papa ko kat sini??? ggrrrr...nanti aku gi mintak sedekah tepi jalan dulu sebelum beli danbo tu yeee

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi rabu :)

aDisH.sHidA said...

pergh lain dari lain permintaan hadiah nya...

Yuyu Atiqa said...

ohh.. kotak tu orang panggil DANBO la ye?
serius, baru tahu.. aduyai..

temkiu ostadd! :)

diana said...

dia ni boleh masak ek??basuh baju??ekekekk

Mat Gebu said...

Hamboiiiiiiiiiiiiiiiii....boleh pulak macam tu...haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved