da nak mula beroperasi da ni...

Assalamualaikum....
oleh keranan dsibabkan keboringan yg melampaui batas2 trtentu...bukan batas2 syara' ye..maka aku pon rase nk wat blog la..lgpon.. ader kwn aku ckp...lau nk wat diploma pendidikan pas ni...mmg perlu wat blog..aku pon ape lg tanpa merasa segan dn silunye trus aku  mngmbil tndakan drastik..


tuk muqaddimah...waa ccm ustaz gitu..aku nk ajak kengkorang sumer brsyukur dgn nikmat2 kurniaan ALLAH...
pas tu aku nk ucap trima kaseh yg tdk trhingga..cam ayat guru besar nk bersara..pada saudara ketua editor blog ubibadok..kerna mmberi pluang pd diri ini utk mnjadi salah seorang pnulis disana..namun dgn wujudnya blog aku ni..aku x kan lupa tuk apdet blog ko..ehehe...jgn ko bimbang kerna aku bukanlah kacang yg mlupakan kulit atau ular sawa yg selalu jer bersalin kulit...sbb aku ni orang...trima kaseh gakk kpd sahabat aku yg trcinta...mmmmuuuaaahhh....luv u more n more...bro jamil..kerna mmbantu dan membanting tulang tuk setting ini blog..ehehe..aku x pndai nk setting2 ni...pe pon mil aku promote fb ko tu..ehehe..

ni untuk ko mil...
alu rase ni r dulu post aku kot...len kali r plak...aku bukan nye rajin sgt pon..eheh...


bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

aliarosli said...

kaw masih update lagi ke blog kawan kaw tue??

alahai,skema gitue

hahhahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved