..;;DILEMMA;;...part 1


ape kabo sume pembaca yang rase diri anda kiut miut..eeee
  skang ni da pkol 1.41 ptg...aku baru je balik keje...then umi aku ajak kuar plak..nk g expo cheng ho r kire nye...jalan2 satu family gitu..tp ni bukan ape yg aku nk cite...yg aku nk sampaikan dsini..aku skunk ni cam lam dilema gitu..maklum la aku keje skunk ni pon part time je..bukan pekerjaan tetap..bukan tetap k..tp part time aku tu boley la stakat nak sara anak tekak aku kot..

ni nk mule citer..nk dijadikan citer rr kan...td ader r sorang senior tmpat keje aku...MEJAR(b)..korang tau kan ape mksud mejar bersara..die ni dulu salah sorang ddaripada kor agama angkatan tentera aka KAGAT...die tanyer aku.."awak x nak masuk kagat ke"..pergh tetibe je lepas die tanyer rase cam naek bulu reroma aku..cam ader satu entiti ghaib yang lalu..cam uncle seekers plak kan..ehehe..

lepas die tanye tu..aku jadi cam terpana..terpaku..terkesima..terdiam..dan mcam2 ter lg la..pas tu x semena2 terpacul kluar dari mulut aku ni jawapan yang aku sendiri x sedar sama ada aku yang jwb ke..ke sape yang jawab..dengan slumber nye aku jawab..'boleh gak tu"..herk..yer lagpon aku dr dulu lg minat nk masok tentera  ni..cume x dapat light green from da big boss je..ehhe..tp skunk ni..die pon da bg lampu ijau..
CUME.........
kagat tu cakap...
1.awak da ader da pakej lengkap dari segi fizikal n mental..yang ni ok..
2.tapi awak apply gak kan jd guru MARA..yg ni kureng ok 
3.bile awak da masuk kagat kebebasan awk akan dtarik buwat sementara mksud die mase kursus tu ko..yang ni amat x ok...ehehe
4.awak pon nk g apply sambung study plak kan..yang ni memang mmbuat aku jd btol2 dalam dilemma
mueheh...camne ni...
sambung lepas ni plak...umi aku da mnyeru name aku..ehehe








bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

Faaein Talip Roy said...

kalo dengan fizikal ko skang ni.. memang sesuai dah ko masuh KAGAT.. tough je nanti.. ko kan nak jaga badan.. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved