muntah darah aku tengok pak arab ni mentekedarah

Assalamualaikum..


..cam boring jer petang ni...tp pas ni aku nk g jogim2 kot..smbil mncuci pandangan..ehehe...hape pon tuk entry petang2 sepoi2 bahase cenggini aku nk tnjuk gamba jamuan pak arab yang memang dasat sedasat2nye..da x hengat dunia..

dasat tol...
arab pon makan buah duku..x gitu jamil...ehehe



ni kolam renang ke bekas nasi..

tengok r betape dasat nye deorang makan...ehm2...pdahal atas muke bumi ni ramai agi yg x dapat makan walupon sesuap nasi..deorang senang2 jer kan..lgpon bukannye habes pon deorang makan..aku berani kerat kuku r..kompom x abes nyer deorang makan...tapi ape yang aku nk kongsi ngan korang...sepanjang aku dok kat negare arab mase aku study lu..ape yang aku dok perati arab ni waloupon deorang makan makanan yg jenis kolestrol tinggi yang boleh memebuatkan kiter2 terkenna penyakit 3 serangkai..tp deorang lepas makan bnda yang camni deorang akan makan bawang sebagai pencuci mulut...bawang besar tu deorang makan cam epal je...ader pak arab cakap bawang ni leh bakar balik kolestrol yg deorang dok hadap tadi...satu lg..arab ni memang suke sangat minum yogurt...ni jgk salah satu petua nk buang kolestrol lam badan..arab tu cakap la...ape pon..ini bukan sekadar omongan kosong....


وكُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ
“Makan dan minumlah kalian, dan janganlah berlebih-lebihan. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang berlebih-lebihan”. (QS. Al A`raaf : 31)





bukan sekadar omongan kosong

5 comments:

gadis kepastian said...

pehhh aq y tengak nie pown terus kenyang balik...

Ainul Hayat said...

Mak Aih.....mewah metoi makanan diorang nih

aliarosli said...

pehhhhhhhhhhhh,konpem tak habis

cik AngguR said...

aiyok sedap gilaaaa

Tulus Sweet said...

eeeee..patut kuat nafsu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved