sayang kan i dah pesan....muahaha

Assalamualaikum buwat sume2 yg sudi menjengah blog ni waloupon blog ni br je berumur sehari jagung(gnti name kpd stahun jagung) hehe...

aku sebenarnya baru jer balik dari mengeluarkan sisa2 toksik dan lemak2 yang berjaya aku kumpulkan sepanjang raye korban hari tu.memang hari aku berjuang habes habesan rr...tp tu bukanla ape yang aku cube nk sampaikan d sini..eheh...

mase dok tgh2 syok aku berjogim2 td...ternampak rr pasangan bahagia tengah berjogim jgk...muehehe..punyer rr bahagie deorang siap maen geletek2 lg..naek meroyan aku tengok.. tapi takpe...aku agak deorang ni msti psgn baru berkawen kan..ehehe.. biasa r...orang kate tgh manis agi ni...ehehe


tp sampai kat satu port ni tetibe si pompuan berenti sambil tercungap2...yg si lelaki tu plak..cakap r..nape ni da x larat ek...ehehe...yg pompuan dgn muke penuh kemanisan ibarat susu lemak berkrim jwb..."xper by demi u dan baju kawen kite"...


aku pon terpikir balik da kawen ke ek deorg ni..ehehe...tetibe aku tengok yg lelaki tadi dengan gaye kapten kapal gitu...cakap kat pompuan.."sayang kan i dah pesan...raye hari tu sape suruh u tibai daging tu sampai nak habes sekor lembu"ehehe...


aku pon rase cam nk tergelak dengan terbahak2nye..tp aku tahan jer wt mukee penuh slamber daaa jauh skit br la aku ngan adik aku ketawa dgn terbahak2 sampai trkeluar kahak..ehehe..tp ape pon muke pompuan td cam bengang gak kat laki tu...xper rr kan

demi cinta padaNYA i sanggup buwat ape saje
(cintalah kepada ALLAH dan RASULNYA melebihi segala2nye
make demi cinta tersebut kite sanggup buwat ape saje demi yang TERCINTE
cuber try kalau x caye)




bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

aliarosli said...

hahhahahhaha,skodeng orang je keje kaw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved