entry tak menjadi

selamat pepagi weyy...
mood sekang ni tengah berhepi..riang lagi gumbira..
jiwe aku rase bahagie tak terkire..
bersyukur pade yang esa...
harap mood korang pon hepi..
yang aku ni hepi je manjang..mane tak hepi dok keje outstesyen pon dapat gak aku menggedik nga blog cikai ni...
padan muke korang yang sedeyh2..
tapi tak sangke lak aku korang jadi sdeyh..ader yang terangkat kening,,ader yang terkentut mungkin..
aku da cukop terharu macam mat bunga..
bile jer aku sampai tempat aku kena keje ni...
tetibe je aku da rase hepi..mane taknye..da macam bercuti cuti plak rasenye..
tak macam kene keje langsong..
da le kat pantai..dapat pulak challet yang memang aku rase da cukup mewah le bagi geng aku yang bujang lagi 
available stock ni...
mane mane rase nak tempah sile la komen kat bawah ni.
pepagi ni rase cam abaang ben ashaari la pulak dapat update blog kat tepi pantai..waloupon ujan rintik rintik..
hade aku kesah..sebab ni pon bukan lappy aku.. 
yabedu bedu...
pas ni nak sambut peserta2 plak..yang konferm2 ader awek2..



bukan sekadar omongan kosong

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

citt
sandiwara

hehehe

chokeLy said...

hepi hepi selalu k...
:)

Ummu~Ishak said...

lokasi?

epaa chenta said...

haha. awek tu penting !

sekuk tawa said...

makaseyh2 sume..muahah terharu bebeno da ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved