misaimu misaiku jua


 
 
pompuan bermisai lebat dan panjang..
ape macam bhai ade berani ke....
lu pon muke jambu semacam ..licin mengalah lantai bilik air..
tengok awk kat atas ni..bukan jer misai die je lebat lebat..
siap ade bonus lagi..
memang unik ciptaan illahi kan...
memang sesetengah manusia pndang benda ni cam
"eeeeiiiiiii..misai ke bulu idong tu ek."
"waaa misai awek tu macam misai maharaja cina zaman dulu la"
tapi tuhan itu maha adil..
kecantikan itu merupakan perkara subjektif bagi setiap insan...
tapi aku tak minat kot yang misai lagi lebat dari aku....

ape yang aku dengar dari kaum wanita..
mereka bermisai di sebabkan hormon mereka yang terlebih..
betol ker?????
ceritakan pengalamankorang
 bagi pendapat korang..





bukan sekadar omongan kosong

25 comments:

nur aisya humaira said...

Assalam..
Agak sensitif sbenarnye benda ni..
sye ade kawan,tpi buat macm biase je,tk pernh tanye...huhu

A.s.t.i.n.a said...

sian tau.. yang kat kening tu ok saya suka lebat2 boleh main geli2.. misai tu Jin, simpanglah kan.. nak cukur nanti main panjang lak..


p/s: cubalah pakai lostion kat tangan... ia amat best..

niena witwit said...

hhahhaa . .

misai . .

pompuan ad misai garang taw . .

Ce'gu JAERA said...

syukur lah apa yang diberi oleh Allah kan.. semua ada hikmah disebaliknya. tak perlu lah kita mempersoalkannya

Anisa Hang Tuah said...

bukan salah ibu mengandung pabila hormannya seperti sang teruna
hikss

MerLe said...

rasenye sbb hormon..penah baca dlm buku apa nth dlu..mgkin gk sbb keturunan..ada gk kwn gini..tp dorg kte xleh ckur sbb nti tumbuh lg pnjg & kasar..tak tau la..Allah lebih tahu

Anonymous said...

memang betul hormon terlebih.
family aku pun suka ejek aku ade misai yang agak obvious.
benci aku. ahaha.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nampak menarik pada aku

aLieF si Muncung ManiS said...

yup..betul..ini disbbkan terlebih hormone testosteron..apabila pompuan tu lebih hormone testosterone,,so,sifat secondary utk lelaki akan develop..cntohnya suara garau,,misai...

Tinta Emas said...

selalunya yang jadik mcm gni tu jenis2 hindustan sikit (keturunan)...mcm ckgu kt sekolah tu, jenis malbari...ada nampak misai sikit...dgr ceta dia selalu cukur...nasib baik misai dia tak sama mcm lelaki punya yang kasar2 tu...

kalau jenis ni misainya lembut aje..

deeya said...

subhanaLLah ! dia cantek sebenarnye .. ALLAH lebey tahu atas setiap yg diciptakan-Nya dan sebaek2 kejadian itu adaLah ciptaan ALLAH :)

Cik Akma said...

org ckp sbb kuat jeles. ye ke? hahahaa ;p

Eliza Sulaiman said...

istimewa kot?

maybe lah,

huhu,

Unknown said...

xnak komen apa2...isu sensitif ni...hehe

Azie Rashid said...

yea betul.sbb hormon yg lebih :)

Nadhirah AR said...

nasib baik saya takde misai kehkehkeh . tapi kadang2 nampak cun gak bila dorang ade misai , nampak matang ^^

Unknown said...

pmpuan pon kan ada hormon laki..mungkin hormon lelaki terlebih.

p/s dah follow blog ni..huhu..menarik..jomlah koin bloglist pakcek biola klu free

Ain Zulaikha said...

tak tahu lah,, tapi dah nak ada nak buat cmne.. rasanya faktor keturunan..

Unknown said...

tp cantik la yg berbulu lebat cmtuh.aku sukaaaa tgk.wlaupun dia pompuan.ehhehe...kalau boleh nak jugak berbulu gitu.sllunya sebab dia bagha kenn...

MIMIE AIZA said...

yep hormon lebih kalau x silap la

FadhDeela said...

misai tu kalo pmpn xde la lebat sgttt alah2 manja jer dia tumbuh..mak deela pun ada hihi :P

Meh singgah: 3 Hati 2 Dunia 1 Cinta!!!!

azi nur said...

murah rejki ape pempuan camni...hehee

KUREKURE COMEL said...

gulppp....tp ada member pompuan cmtu gk...sbb hormon laki nye lg byk...


kalau tak silap la...member tu segan gk...sbb slalu kena ejek...

TunTeja said...

kui2.actually..aku ni agak bermisai laah.selamat tak berjanggut kan :p karang naik harga hantaran aku.heee

za said...

sensitip ni sennsitip.. hehhehe.. aku ade misai, gile lebat.. tak tahu nak buat camne.. rse down pon ade kadang2. ngeh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved