p mane




JPJ: hoit beghenti2...hang ni pehal laju sangat bawak moto..nampak ko ni mude bebeno je lagi..dah tak sabor nak masok sepital ke.??? nih3...P mane...

pemude: sambil tergaru garu armpit beliau yang memang berbau yang cukup mencekik..."pi kat sungai petani jap nak beli sardin"


JPJ: ko takyah le nak maen2 ngn aku..aku tanye ko ni..p mane...p mane....jangan sampai aku cakap gune kepale lutut....

pemuda: lorh..aku dah habaq kat nak pi sungai petani..nak beli sardin..incik tu yang tak paham2...


JPJ: pehal bebal sangat ko ni...aku tanye P mane..

pemuda: pulak dah..nak aku habaq beghapa kali ni..pi kat sungai petani jap incik oit...

dah tu bile nak habes citer ni...



bukan sekadar omongan kosong

4 comments:

Afikah Aziz said...

cian....sampai bile pun x abis klu cmni hihi

A.s.t.i.n.a said...

Siapakah yang bersalah?

morale: Bahasa Inggeris itu perlu

yad'z said...

hahahahaha,,.. pasni aku lau kene tahan ngan jpj aku nak wat cam gini ar.. hahahhaha

kiera'sakura said...

hahahaha.. gelak t'golek aku bce...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved