pehal pulak budak ni jadi rajin...



ijat talipon cikgu dia, nak bertanyakan sesuatu..

ijat : Helo cikgu,esok pukul berapa perpustakaan bukak??
Cikgu : pukul 9 pagi..
ijat: cikgu boleh awal sikit tak??dalam pukul 7 pagi..
Cikgu : rajinnya hang...pehal nak bukak awal??
ijat : saya kena kunci dalam perpustakaan........

mungkin ijat akan keluar dari perpustakaan tu dengan membawa ilmu yang penuh di dada..



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

AZRUL AZMI said...

kesiannya... sebagai bekas S/U PSP, saya sangat bersimpati... hahahaa...


bagus jugak... boleh tolong kemas buku tu... selalu pelajar ini susah nak susun buku, harap pengawas je... lagi pun pengawas tu pun kadang2 tak tahu nak susun buku kat mana...

kiera'sakura said...

blh gak wat qiamulai dlm library tue... hahaha

Ummu~Ishak said...

alim la ijat pasni

Azie Azra said...

cian ijat.kawan ngan hantu semalaman

NurLailatul said...

uhhuuhu..padan muka ijat.

sicomot-comel said...

hahaha..
ciannya ijat terkurung dlm tuh..
tido ngn hantu library..kah3

A.s.t.i.n.a said...

sian iat tak makan :(

Nurul Afifah said...

mcm mne ad telefon dlm perpustakaan tu??

aDieyZa said...

ijat2.. rajin sungguh study sampai library tutup pun x sedar.. pelajar contoh ni.. hihihi

Hansyitake~ said...

rajinnye ijat.. msti keluar library tu dah jadi mcm elbert einstein.. ^^

d_LA said...

hahaha..kalau aku jd cikgu ijat bukak lg lmbt library tu..hehe

KUREKURE COMEL said...

hehehe...klakor...awat la blh terkurung...


nnti cikgu dtg lewat lg tau...
kasi ijat masa utk khatam semua buku...hihihi

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

siyes ke ijat terkurung dalam tu?
wuaaaaaaaaa sian ijat ='(
hahaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved