4 perkara

 
 
 
 
 
perkara satu...
korang tau tak..yang lidah korang tak leh nak suntuh semua gigi yang korang ade..bagi yang pakai gigi palsu tu..takyah menggatal nak cube..sebab korang leh cabut gigi palsu korang pas tu jilat sampai terbelahak kahak.
 
 
perkara due
bile aku korang bace perkara satu kat atas tu kan..aku rase korang laju2 je mencube sentuh gigi korang dengan menggunakan lidah korang..yer ke tak ni..??


perkara tiga..
dah selesai bace perkara kedua..korang bace perkara yang ketige..korang kena sedar bahawasanye.korang cam kena kencing..aku saje je pon..ke memang korang tak leh sentuh sume gigi korang dengan lidah ek..aku boleh je ...

perkara ke empat
dah tu mesti ade yang terguris tak pon yang tacim2...
takkan le tak terlintas langsong kat lubuk ati jiwa sanubari geli2 korang nak kenakan member2 yang laen....






bukan sekadar omongan kosong

42 comments:

Arm_mj said...

msti ko da kne kn jiji..so nak ade geng kne sme2 ngan ko..ko uat entry ni kan..kan..kan..?haha

Cik Eliza said...

aduh! terkena, hahahaha!

:P

y u y u Z u l a i k h a said...

Demmmmmm~ hancing kepala kena kencing T_T

aliarosli said...

ish,asam nye jiji

ngan aku sekali kene


huhuhuhu,nak tacing ke tak?

nak ke tak?













alah, tak yah la.

nanti kaw nangis nak pujuk aku

hahhahhah

Wafiy Suzly said...

demm. terbaik

YaNa said...

pehh,,hampeh...

Jiji-Fify said...

hahahah sengal!!! ko takde keje la tu kannnnn ;P

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cari hadiah best untuk yang tersayang?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cis...kena kencing rupanya

chiLleD...!! said...

kah3..try lah jugak..mana tau kot2 dpt tau fakta terbaru..hehe

HATYCIKNUURUL said...

KUASAM JIJI!,..SEMANGAT AKU NAK KOMEN KNON2 NAK CAKAP LA,."EH,JI,.AKU BOLEH JE BUAT",.AMPEH,.ADUDUUDU

Qaseh dalia adelia said...

kuang ajaq .. haha tapi yg gigi pelesu tu mcm kotor je haha .. gileeeerrrr

evagurl said...

gua bleh sentuh hidung gua dengan lidah. lu ado? non hadooo

Hansyirah Takezur said...

panjang lidah jiji.....

yad'z said...

tacimmm pat ploh ari pat ploh malam.... :P... eh, nah.. aku tag ko...


http://azyaleeya92.blogspot.com/2011/03/random-giveaway-polo-wallet-by.html

d_tieah said...

Huhhh! Sabo je lah.. Nasib baik nak balik..

Entry Terbaru 1 : Pengacara dan Tenaga Pengajar AF Musim Ke9
Entry Terbaru 2 : Amy Search Pengetua AF Musim Kesembilan?

Miss Ran said...

Sume di atas jwpn sy..

haha ceh tak nk kene kn org..tak baikk =P

fasya said...

bak kate johan "u pee me!" (kau kencing aku)

KatekateKite said...

baca perkara satu, tros terai!

pergh! nipu jerk jiji nih!

tamo kawan. babai!
----------------------------------
Ho ho hooooo . . . . ---> Makan besar, perot kite pon membesar!

Nisa' Pasir Gudang said...

ceh..tipah tertipu

miszlullaby said...

cett!

tapi kan jiji, sape yg lidah pendek, mau tertusuk hati mereka tau..huhuhuh...

Adeela Oh Lala said...

kuang hajorrr !! dushhh . -,-

Anisa Hang Tuah said...

hari ni ji agak sengal

farah wahedda said...

Aduhhh terkena sudaa sob3

qasehraihan said...

nape kencing merata ni??haha

azi nur said...

haha...memang terhibur hari gueh~~

Rara Farah said...

aku dak baik..tak kencing org..hehehe

sissyira said...

salam

masa bc entri ini ngah makan epal hijau.so saya tak buat seperti y disuruh..hahah

padlie said...

apsal aku terkena lg? :(

Entry terbaru padlie: Penceramah yang dah lama tak berceramah

KUREKURE COMEL said...

hahaha....sengal...puas mencuba...


endingnyeeee...blh....hahaha

Miss Yaty said...

aku terkena!!grrrr..

d_LA said...

malah baik ngan jiji...wuwuuu

KUREKURE COMEL said...

dlm add gadget la....dlm tu ada....
ko amik blog stats....

kompem ada....

Faaein Himura said...

hahaha... ceh.. terkena aku...
boleh je aku sntuh semua gg..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

cop cop, fifi tak tryy ehhhh.. haha.,..

fadhdeela said...

mengelabah la ko jiji..suka sgt kencing orgg!!

Meh sini: Wake up Deela..Forget about Him!!

sini jugak: Bakal Isteriku sudah tiada Dara!!

alexa yussida said...

carik pasal nih!

NURUL NADIAH MAMAT said...

addoi....terkena...!!!

http://nurulnadiahmamat.blogspot.com/2011/03/asal-usul-solat-5-waktu.html

Fiq Vertigo said...

ji, kau rindu aku? asal tak cakap awal2.. ni aku datang ni. milo gelas besau satu yek

Ummu~Ishak said...

pengomen blog jiji hanya ajnabi blake, muahahahaa

kiera'sakura said...

jiji!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MerLe said...

aiiiiiiii..terkena lagi~

Epal Hirata said...

aritu ustaz tkena ngn sy ek..

skang pndai nk kenakan org balik ni..
haipp..
ini budak manyak nakal woo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved