bersahabat


bersahabat biorle beribu ribu..
bermusuh jangan pon ade kalopon satu..
berkawen pandai2 le nak sorok dari bini no satu..
kalo dah tau akibatnye kena makan kaki berkematu...

ijat:cikgu2..cikgu pernah dengar tak..manusia bersahabat dengan jin..takpon makhluk2 alam ghaib???

cikgu:pernah je ijat..makhlok alam ghaib tu kire makhlok yang tak nampak dek mata kasar kan...

ijat:ha'a le cikgu..cikgu dok kawan dengan geng blogger tu tak nampak dek mata kasar jugak kan..kire cam same la tu kot.ni masalah sebenarnye cikgu..

cikgu:ha'ah citer2..

ijat:semalam si din tocang bagitau saye cikgu..ari tu.. waktu maghrib..ade sorang budak kat padang belakang asrama selalu ajak die maen2..kate budak tu die nak bersahabat dengan si din tocang.din cakap die layan la budak tu..tetibe lepas maen jer budak tu lari2 den pufff ilang macam karipap jatuh longkang...

cikgu:ijat..jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri yang tak terungkai..habes tu din maen ape mase dok maen2 ngn budak tu...

ijat:din timbang bola cikgu..

cikgu:cube awak panggil din datang sini..saye nak tolong bomohkan..

din pon datang terkedek kedek.....

cikgu:din betol ke awak maen bola dah nak masuk waktu maghrib dengan budak ilang macam karipap...

din:takder la cikgu..budak tu citer rekaan saye nak kenakan ijat je..sebenornye saye saje je nak maen bola..tapi dah tau dah kalo si ijat ni nampak kompom die kasitau cikgu...

ijat:din tocang!!!!!lu kencing gua...gua tacim..gua punye la caring cite kat cikgu...sekarang ni kite putus sahabat kite jadi kawan biase je....
din tocang
cikgu:din tocang oit..aku memang dah agak dah ko kencing je...ko memang suke kelentong..aku dah paham dah perangai ko..tapi pehal ijat yang dah bersahabat dengan ko dekat due tahon dah tak paham2 lagi perangai ko??cikgu tumpang gelak yer....hehehe..(gelak pon harus bersopan depan student2)



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

jiha azli said...

rajin cikgu ni. pepagi dah post entry

Adzriel AB said...

tak cukup kenal lagi le tu.

aliarosli said...

hhahhhah, asam tol
kene kencing tak pasan

hahhahahhah

weh,gi bace blog aku skunk

HATYCIKNUURUL said...

wahhh,comel si din tocang tp xtocang plak rmbutnye ji,.huhu,.gmbo si ijat xde,.haha,.

Afikah Aziz said...

ahakss....siap nk putus sahabat bgi,cian ijat.... ;p

d_tieah said...

Awk cikgu ke? Hahahha.. Rajin jugak melayan bebudak ek.. Ngee :)

Entry Terbaru 1 : Amy Search Pengetua AF Musim Kesembilan?

aLya maNip said...

ololoo..comei la plak si din toncang nie..haha
lari topik sket.haha

KUREKURE COMEL said...

dan dan je nak putus sahabat ye...
sengal ye jat..hahaha....

cerita mau seram ye din..hehehe...

Miss Ran said...

cikgu tkde kelas ke..gembire layan ijat

sicomot-comel said...

comelnye din tocang !!!! ^^

alahai..nakai jugak dia tu ek

aDieyZa said...

hihihihi.. ijat2.. ada jer cerita dia yg buat aku terhibur.. terlebih bijak mcm tu la gayanya..

MiSzy DiaN said...

eh eh ni blog cikgu kaa?? hahaha baru taw..

kiera'sakura said...

jap2.. aku nk tnye... npe name die din tocang? ce ko tlong tnyekan tuk aku sejarah name die tue....hohoho

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi...sgt suka layan kerenah murid...dulu masa LM mengajar , suka bawa murid balik umah.murid pompuan la..hihi.

Epal Hirata said...

hadoi2..huhu,din tocang ye..bgus betol ustaz lyn bebudak yer..
bgus2...

MerLe said...

bagus tul ckgu ni..rjin layan budak,,hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

sempoi r cikgu jiji ni..memang kamcing dgn student..haha..

yad'z said...

oit... ni gambar dekat aspura ek... lebih kurang cam aku nye aspuri jek... huhhuu... same!!

Ummu~Ishak said...

kem salam kat din tocang

alexa yussida said...

din tocang blaja ngn cikgu die..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved