kali aku pulak yang sentap

arini ujan renyai2.. serenyai air mandian hyppotomus di telaga umah pak imam…aku maseh lagi terjerat di ghumah geng2 warden asrama sekolah..geng2 cikgu yang laen masing laju2 balik ke ghumah maseng2..dah dapat mengadap nasi bersama family tercinta dah mase ni..aku jugak yang dok kat sekolah lagi..niat dihai dari tadi lagi memang nak blah balik ke ghumah.tapi dah ujan tak ghenti2 lagi ni.terpaksa la membatalkan niat tu..berudben kat sekolah pulak..memang cukup bersifat kebadakan air yang gedabak berat membawa lemak2…

aku memang sentap2 betol le ngan geng2 cikgu laen..rilek2 je korang meredah ujan nak balik umah..siap bagi motor aku makan asap kete korang lagi..hape ingat motor aku keris ke..dok perasap motor aku ngan asap kete korang..mentang2 le aku bermotor je ke sekolah..gua sentap bhai..tengok lu orang lelaju je bawak kereta melepasi pintu pagar sekolah..kalo panas terik gua memang kompom2 sanggop redahi..tapi dah ujan gua terpaksa berundur diri..camni la nasib seorang pejuang yang sejati..tetibe je..




bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

Ummu~Ishak said...

asal tetiba u jiwang nyah?

haha

padlie said...

dari pagi tadi ujan x berenti ni...
sian jiji :)

Entry terbaru padlie: Padlie masa muda-muda [Part IV]

HATYCIKNUURUL said...

beli kete cepat2 ler bhai,..sentap hari2,mau kering gak,..hehehe,..

alien said...

sentap plak hujan2 ni

Syakir Rahman said...

hhahahaha...

KatekateKite said...

hahahaa...siannye makan asap jerk....
redah je la ji! ujan lobat sangat ke???

lini hasnan said...

ish ish.. tak elok emo cikgu

Naddia said...

kalo merempit time ujan style jugak weh..try lah

ain said...

org tua2 ckp kalo bwk motor time ujan serupe mcm v.rossi..ahaksss

tulus sweet said...

rilekslah brader...kenangan tuh

Rara Farah said...

alahai..sensitip lah pulak...hahaha...


MEH BACA ENTRY BARU VOTE BABY BULAWT

A.s.t.i.n.a said...

alamak sedih arr pulak bc entry nehh... bawak la baju ujan Ji wehhhhh...

Azie Azra said...

tapi tade lah kayuh basikal sambil nangeh macam aku kan. t balik umah lahap ler nasi 10 pinggan

Cik Eliza said...

kesian guru , haha,

xpe-xpe,

sabarrrr!

haha

MerLe said...

aiii..sedih la plk hri ni...

echah mashuri said...

ji.bleh doh slow2v order jeto sutir.huhuh

Jannah Miho said...

sentap weh! hahaha. beli kete la ji. kah3

Hansyitake~ said...

sayu sungguh baca n3 ni sesayu hujan di luar.. hmm... sian kat ko.. kne kawin cepat2 ye...:)

Hanis MY said...

biso pok imey ado hippo kellas tuhh

KUREKURE COMEL said...

lain kali pkai payung...smbil bwk moto..kasi kepit tgn sikit....


perhhhhh....kihkihkih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved