kepade CEO maxis

ke hadapan bijik mate CEO syarikat maxis…ini adalah luan hati seorang penggune berudben maxis yang kian menular penggunaannye buat masa kini…

dunia kini sudah semakin maju ye tuan..kalo dulu sebijik komputer memerlukan sabuah rumah untuk memuatkan komponen2 bagi melengkapi sebuah komputer.tapi kini..komputer hanya memerluakan sedikit ruang diatas riba seorang jejaka maupon dara…kalo dulu penggunaan internet tidaklah berleluasa…wire2 berselirat dimerate rate..tapi kini penggunaan internet makin menjadi jadi..sehinggakan ade yang termimpi ngeri ibarat ketandusan internet sepanjang hari…hal yang same mungkin terjadi pada diri ini…

buat pengetahuan tuan CEO…gua nak report sikit kat tuan ni..pehal pulak kat kawasan gua bermastautin ni..line berudbend maxis amat2 la bersifat keibu badakan keairan yang bunting..padahal gua dok ronda2 kat kota bharu tu..gua tengok iklan terpampang besor kat tepi jalan mengwar2kan bahasenye line MAXIS..memang sampai ke setiap pelusuk kampong dalam negeri ini..yang gua ni idop2 percaye ngan iklan tu..sebab gua dah try pakai celcom punye berudben..lagi la tak jalan..

tuan CEO yg gua hormati lagi gua kasihi..gua rase sopann santun betol le gua punye penggunaan bahase malaya kali ni…gua rase amat2 le gembire sebab dengan bayaran yang gua dok bayor tiap2 bulan gua hanya dapat gune berudben gua secare selesanye selame 2 minggu je…lagi 2 minggu..gua terpaksa berhempas berpulas nak gune internet..memang gua seorang yang berhati tabah..tapi agak2 le tuan..gua bukak youtube pon tak pernah..donlot lagu pon gua gune internet pengetua..nak donlot cerite gua hack line jiran sebelah..tak pernah2 gua gune berudben nak buat ektibiti yang makruh…gua maen blog je pon nga berudben gua…tapi pehal cepat sangat habis limit die..harap tuan CEO dapat pertimbangkan rayuan dari gua..entry ni  gua tuju khas untuk tuan..

selamat hari wanita tuan..




bukan sekadar omongan kosong

25 comments:

Anisa Hang Tuah said...

celkom bokben pon same.macam babaun angkat tong gas.sile jangan rgister

wawa meiko said...

Len kali pakai jee wifi . Dh ade gaji en ? Pakai wifi then buat niaga :D sape2 nk pass mintak duit bulanan . Tp kena teror setting kat laptop org tu ah yer .

Gua sokong dgn statement kamuuu yaaa tuan hamba ! Maxis gua pn gua dh potong akibat tak bayar padahal ianya laju . teheee~

Anonymous said...

sentap seyhh ceo maxis baca..haha...

aliarosli said...

huwaa,yang gune celcom broadband pon same ye cik abang

bermati-matian nih tak dapat bukak blog

sedih tak dapat blogwalking

nak semput dah nie

jap lagi habis limit

adoi

A.s.t.i.n.a said...

Takde Ji.. bukan 2 minggu..
seminggu jer ok... dalam 25hb sampai 3 hb..
pehtu memang jadi yang quota tak cukup tu...
dah masuk 2 bulan or 3 bulan camni.. rasa2 strategi dorang nak kita bayar untuk upgrade kot..
sile jangan sebab samer jer dier setting camtu..

Sophie Al-Yahya said...

hurmmm..ni yg membuatkan aku bersemaangat xnak pindah rumah. sbb kat rumah aku pakai streamyx. kalu pindah sah2 kene pakai berukband.

Mia Zahra said...

ko yg x bayar xyah la cite cik wawa...
kat kelantan tu mmg sakit jiwa sikit kalo nak gune tenet ni.. baiklah aku jgn skali2 try2 nak on9,kalo x alamat mmg arwah la sapenye lappy kat kmpg tu aku baling...

AnakPakZohar said...

alamak.. TERbagi ko menang contest aku lak meon... gi jengah cepatt..

Ummu~Ishak said...

streamyx yg aku pakai pun ala2 sengal ayam, ape lagi berukben yg hang guna

meh kita isytirak ngan ammu cc je, wahahaa

KatekateKite said...

betol ke CEO MAXIS tu WANITA??? =D

kite gune CELCOM setakat ni ok kat somban, balik kampong nu hah lombab eh. tapi leh tahan lagi lah,tak macam seminggu pertama.

member kate encik broadband nih nak suaikan diri dulu ngn tempat baru! betol gak, kalo tak mmg nak terminate dah!

qwert. said...

haha , hantar betui betui kat diorang . ouh tak lupa jugak kat celcom skali . huhu !

Eliza Sulaiman said...

hahaha,

bertukar lah kepada streamyx !


:D

Hanys Najib said...

celcom pon sm, aku dok shah alam pon conection mcm siput baby.. lg la bengang kot..grrr, blh tlg buat surat tok ceo celcom plak x? heh heh~

Azie Rashid said...

kesian lah korg. seme ngadu pasal broadband line slow siput sedut. aku pun sama tapi tade ah selalu

Noor Fatin said...

samalah., line kat kulim n kl laju gila. pindah je kemaman macam *****. ari2 mak aku dgr aku mncarut2 pasal broabdband ni! arghhhhhhhh!!

Faaein Himura said...

bakar aje lah... hahaha.. XD

amny said...

biasa la tuu..

bokben duk bunting beranak kembar...

sabor je la ea..:P

aLya maNip said...

yea..sy pakai celcom..tapi same je cekadaknye..haha

satu je bez maxis nie, die punye roaming utk oversea terbaek la..hehe

Afikah Aziz said...

celcom pun sama la jiji huhu

p/s : selamat hari wanita puan bukan tuan hak3x...

Ina said...

jiji...email je kat dorang...buat habis duit je bayor kalau tak bagus perkhidmatannya. aku guna streamyx..ada masa problem gak..tapi,,tak macam broadboad yang bergantung pada frekuensi..ye ker..??..ntah aku main hentam je nih...kalau aku , mmg aku call dan complaint la...dulu streamyx aku pun macam siput tau..lepas aku complaint byk kali..skrang baru ok ...complaint ..complaint ..complaint..sampai dorang nyampahhhh..he.he.he

Unknown said...

rumah ak langsung tak dpt guna.byr free je bulan2.huhuh..kalau duk machang je baru bleh guna.

A.I.N said...

Aku pon rase nk bagi surat kat bik bos P1 lah..mcm hareemmm line kat umah aku..:(

KUREKURE COMEL said...

pakai la streamyx...meh nak promote ni...hehehehe..


pkai kat rumah syok gile...siap wifi je..hehehehe..

Kira Sakura said...

aku excited nk tgu si beliaw tue reply surat ko nie... hahaha

Zana Adieyza said...

hihihi.. sungguh sopan santun en jiji kali ni..

better pakai streamyx or unifi la.. line lagi laju.. mmg la xboleh on9 kat byk tempat tp boleh pakai kat mana2 tp line sht lembap???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved