lakaran sang juara

bilamana nama diumumkan sebagai sang juara

lupa sang diri sedang berpijak di bumi yang nyata..

diri terus tergumam tanpa bicara..

tiada tangisan kegumbiraan mengiringi bijik mate si juara..

beliau hanya terkentut kegembiraan sambil melafazkan rasa syukur yang tidak terhingga…

tetibe terkentut kegumbiraan weyh..sepanjang panjang jiji berblog tak pernah2 nak menang contest ke…gib away ke..cabutan bertuah ke..pagi tadi bace komen kat entry CEO tu..si senah tu komen..jiji menang contest yang die wat..terus jiji kentut kegumbiraan dengan laju2…tapi tak berbau..hanya sekadar angin lalu…

jiji tak mengharap sangat hadiah tu senah oit..tapi jiji hepi jugak sebab senah sanggop bagi can kat jiji menang contest tu..jiji hepi senah..jiji hepi sangat2…jiji hepi dapat bace entry2 senah…

tetibe jiji rase geli dok taip entry tak ber”aku2”…

jiji tipu je bab jiji tak mengharap hadiah tu ek..selamat hari ibu buat senah..

moh kite ghamea2 terjah blog makcik senah…

senah da vogue

p/s

aku akan cube balas jejak bau kaki korang kat blog aku dengan kadar termampu disebabkan kebadakan berudben yang melampau..

 




bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

share le hadiah ngan akak weh :)

Cik Eliza said...

hamboi, haha, tahniah,

bak sini lah hadiah nyer,,

haha

KUREKURE COMEL said...

perhhhh...nanti nak buat GA bg arnab...nak?hehehehe

kiera'sakura said...

weyh aku pown dh meremang bulu tengkuk bace ko b'jiji nie... kang aku lak yg t'kentut... hahahahaha

Hansyirah Takezur said...

berjangkit ngan ujang ke kentut2 nie.. ahaha..

tahniah ustaz! :)

aDieyZa said...

tahniah yer..

Ummu~Ishak said...

mabruk2

jangan lupa open table

A.s.t.i.n.a said...

kah kah mcm pelik jer jiji bahasakan diri cenggitu.. meh jadi menantu mak noxx..

Afikah Aziz said...

tahiah jiji hihi...

Miss Ran said...

adiah pe je

yad'z said...

jiji sengal.. jiji ngengada.. jiji bengong.. aku hack pale ko kang meon.. gedik lak ko.. hahha.. hadiah nanti auu.. nanti aku mecej ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved