umi

 
 
 
 
anak teruna:"umi2 ade orang tu kan..mase kenduri kawen die kan..die wat nasi kerabu je umi..tak ker rumit wat nasi kerabu tu nak kasi orang ramai2 melantak..??
umi:"hurm...
 
anak terune:"umi2..semalam kan makcik timah cakap hari ni die nak datang umah...
umi:"hurm..."
 
anak terune:"umi....tebu ni nak buat camne..nak siat2kan ke kulit die..."
umi:"hurmmmm...."
 
ank terune:"umi2 anak pak berahim umah seberang tu solo lagi tak??
umi:"hurmmmm....

anak terune:"umi2 lunch nanti umi wat sambal udang ek..
umi:"hurmmm.....

anak terune:"umi2..pas ni along wat air nesloo ais ek..
umi:"hurmmm...............

anak teruna:"umi2 kenape umi tak buang cincin tu mase dok berkebun..tak ker nanti rase berserabut menguasai jiwa..
umi:"takdernye pulak cincin tu meraung raung banyak mulut mintak suh buang mase nak berkebun...

si anak terune terus berdekah ketawanye..dan melakukan kerja dengan seberape segera..kekadang sonok jugak nyakat ibu senirik...
laju2 pergi dapur ambik kain tuala lap peluh umi....
i lebiyu umi....




bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

Jiji-Fify said...

Ahahahaha comelllll!!! baik sakat puas2 masa bujang ni. nnt dah kawen, rinduuuuu :D

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

Miss Ran said...

erk memang best nyakat mak sndiri

bile lagi kn

kiera'sakura said...

arghhh rindu mama aku... huhuhu

eh jiji,, coment ko msuk spam la.. tp aku dh publish kan...hihihi

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

haha...nasib baek umi ko penyabar kan..:P

solo molo said...

umi 0wh umi...

Zue Cancer said...

alahai sweetnye ko ni~~~~~~~~~~~

echah mashuri said...

serabutt perutt wehhh.huhuhuh..kata umi dlm ati;p

fadhdeela said...

hahahahahaha..padan muka mcm tu jer umi kamu kenakann hihi :P

Meh singgah: Ratu Porno Tselamatt!!

puteri ain said...

haha..ha amikk sekali umi bersuara,kena setepek..haha...

Wafiy Suzly said...

hurm
hurm
hurm

last sekali kena sebijik

:P

Qaseh dalia adelia said...

hahaha umi2 boleh tak sekeh anak umie ni noty tahap gaban

d_tieah said...

Huhuhu.. Umi awak rilex je ek.. Hurmmmmmmmm je memanjang.. Hahaha..


Entry Terbaru 1: Loji Nuklear Jepun Meletup Lagi Dan Malaysia Hujan Asid?
Entry Terbaru 2 : Isu Ultraman, Power Rangers, Doraemon Dan Tsunami
Entry Terbaru 3: Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

HEROICzero said...

hahaha kan dah kene! =)

ain said...

kalo aku jadik umi ko dh lame aku karate ko smpai ke egypt.hua3

nasmyera said...

hahahahah comel.... :D betol2 bt saya tersenyum-senyum..

d_LA said...

oloh sewitnyeeee die nyakat umi dia..saje nk bg aku jeles taw

HATYCIKNUURUL said...

hehehe,..umi sabar orgnyer melayan bujang die ni,.hurrmm,nnti dh kwen,mst rndu,.huhu

NOOR FATIN said...

hahahaa! sweet je korg! :P

annenyss said...

layan bujang mmg camni..hahaha

sissyira said...

salam..

bahagianya ada umi..

Cik Eliza said...

best !

haha

anak teruna yg becok, haha

yad'z said...

i lebiyu umi.. erkk.. larikkk

KUREKURE COMEL said...

sgt best...jeles ni...ok..

xmau komen lbh2...nnti cemburu lbh...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved