heel like hell

 
 
 
 
pepagi ni tetibe je rase rajin jugak aku nak ke sekolah..
menghantor markah ujian kekanak riang bebudak sekolah pintar..
dah siap hantor markah bebudak kat panel peperiksaan sekolah..
tetibe lalu depan cermin sekali tengok dressed up pagi agak boleyh tahan jugak machonye..
yang takleyh blah satu je..pagi ni terpakai selipar jamban dah pulak..tapi takpe selipar bukannye elemen penting pon untung mengorat awek2...
tetibe nafsu nak ke bandor mencanak naik dengan seniriknye..

on da road nak ke bandor..nampak awek dok lambai2 ibarat geng2 makyong cam tahan kereta kat tepi jalan..aku punye la ragu2 nak berenti ke tak nak berenti..mane la tau..
kot2 awek tu geng2 penculik terune suci dalam debu..nak2 aku ni..

terune:"nak ke mane ni??
dara:"leh tolong antor ke depan tu tak..kat sekolah"
terune"boleyh je..tapi ko naek seat belakang la ek..kot2 pe laks jadinye..maklom iman ni kekadang berkurang kekadang meningkat..kekadang statik je.nak2 berdue laks dah tentu setan nak berkepit jugak..kite pon tak kenal kan..dok2 belakang la ek

dara dah laju2 naek kereta aku..tapi muke ketat semacam..

teruna:"maaf le tanye ni ek..ko ni pehal  nak pergi sekolah tu..student ke tapi nampak muke cam dah matang ..pas tu pehal pulak dok terkapai2 kat tepi jalan ??
dara:"takder la saye cikgu praktikal kat sekolah tu..kereta saye rosak jadi saye jalan kaki le"
terune:"lagi satu biasernye la kan..aku tengok orang pakai heel tu kat tapak kaki kot..tapi pehal aku tengok ko pakai kat tapak tangan.."

dara:"heel kekadang like a hell tau tak..memang ramai pompuan suke pakai heel..tapi sakit kalo dok jalan jaoh2..tulang belakang pon sakit gak..

yer ke ek....aku pon terpikir ade logik jugak kalo tengok kat heel cikgu tu..tinggi mengalahkan kaki angsa..




bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

A.s.t.i.n.a said...

hagak2 ler Ji.. kanki angsa..

kan ker ranggi pakai heel..?

sicomot-comel said...

yup..

pakai heels utk bergaya je..
law jln jauh,,memang sakit wooo

skandaLdariLangit said...

i started to love heels when i was 20. quite late cmpared to my other friends. but i still love sneakers better~

Miss Ran said...

erkk ustad..bgus2

kiera'sakura said...

kaki angsa??? hahahaha.. pkai selipar jamban je senang.. klu kene kejo nk lari pown senang... hahaha

Wafiy Suzly said...

lelaki-hisap rokok

konklusi-membahayakan kesihatan

perempuan-pakai heel

konklusi-membahayakan kesihatan

sama je kan?hahahisap rokok ngan pakai heel sama aja..

salah ke?

lari!

Qaseh dalia adelia said...

jahat giler soklah hahaha

HATYCIKNUURUL said...

hehe,..duk ktuk2,kang tepikat ngn ckgu prktikal tu kang,.wohoho,..

bun said...

peh,kejamnye soklan

:: noremy bte rahmat :: said...

hehehehe..

depend ikut orangla...

Cik Eliza said...

hahahha !

memang betul , setuju dgn cikgu tuuu!

yad'z said...

silapp ari bulan heel tu naek kepala ko meon.. ahaha

KUREKURE COMEL said...

nasib baik tak suke pkai heel...
sbb sedia tinggi mcm galah...
huahuahua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved