ikan paus dalam sungai


pernah lihat tak?
ikan paus dalam sungai...
atau..
pernah dengar tak?
ikan paus dihanyutkan arus sungai




ini dia








saat-saat getir berjuang untuk terus hidup.
agak-agaknye berape orang ade dalam pajero yang hanyut tu?




p/s: puteri bunian chantek ke tak eh?





bukan sekadar omongan kosong

33 comments:

Anisa Hang Tuah said...

speechless
:|

MAKCEK bukan NENEK said...

=.=

fadhdeela said...

kat mana tu??

Meh sini: Video:Ratu Cantik Mak Nyah di Malaysia!

aliarosli said...

sian dorang

nak tolong tak mampu

ek? carikan putera bunian taw

tulus sweet said...

nak puteri bunian tengok aku jelah. hehe

MiSzy DiaN said...

tu bkn ikan paus tp kereta laa.. haishh nda boleh kasi beza kaa??
guna perumpaan yg lain.. hehehhee..

ckgu jgn mrah2 nati nda hensem taw..
kesian org tu, nda di tlg kaa??

saya bukan tomato said...

errr .... --'

KUREKURE COMEL said...

selamat tak org tu...ishhh2....
bahaya nye...

vampire's lovex said...

seriau~

Bella Bell said...

kat mana ni??

Mat said...

erk. pajero dah jadi ikan paus?

farah wahedda said...

laa pajero ke ingat ikan paus betul huhuu

qasehraihan said...

uittt??apakah???
puteri bunian mestilah canteekk..dh namanya puteri..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/tudung-simbol-insaf.html

Cik Eliza said...

ngarot lagik !

hahaha!

seram jek pajero tuuu! hesh!

=.="

**::CIKNUURUL::** said...

melampo ko jiji,.ikan paus ek??,.ciss,.sian diorg,.

Ina said...

hu..hu..dasyat tu....rasanya takdak orang kot,,mesti dah lama melarikan diri..tapi, kalau tak tau berenang camne ek..??..ala siannyaa

deeya said...

puteri bunian cantik ji :)

Afikah Aziz said...

erkkk,ikan paus camtu erk hehe,xpnh lak tgk ikan paus jd nk caya ke x ni erk hak3x...macam2 la jiji ni ;p

aLya maNip said...

uisshh..ingatkan ikan paus betul da td..huhu

ganas gile..kene hanyut camtu je..

Nobita Sensei said...

puteri bunian takdela cantik sangat. iras-iras lisa surihani dengar cerita.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sian jika ada org dlm kereta tu..

puteri binuan cantik la...nak ngurat ke jiji?

unieMARKS :) said...

kalau saya puteri bunian awak rasa cantik ke tak ? haha

Cik Akma said...

banjir katne ni weh? tganu?

Qaseh dalia adelia said...

derasnya arus ..

MerLe said...

looooohhhhhhhh katne tu? putri bunian? cantik~ my mum pnah jmpa dulu..agaknye la..

DuD said...

puteri bunian tu kan makhluk halus.. makhluk halus ni manalah cantik rupanye melainkan yg bole di lihat dgn mata kasar.
konpem2 Allah dah kata ciptaan paling sempurna adalah manusia

alexa yussida said...

g la tlg!!

awatnyee banta amik pic ja?

selamat x tuh jiji?

KHRLHSYM said...

kalau aku kat dalam tu sangat ngeri. aku rasa takde orang kot.

Warna Warni Kehidupan said...

apekah???

Tun Aqilah said...

T_T
cmne la ley smpi cmtu

A retarded kitty said...

setahu saya puteri bunian itu cantik2 belaka
kekeke

Hansyirah Takezur said...

erk? katne nie?

aLieF si Muncung ManiS said...

gila ah...sadis..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved