kenape aku dikecualikan..

baru sampai ke rumah aku..tetibe aku kire arnab aku ader 3 ekor ghupenye..patot le aku rase cam ade kekurangan je g ambor anak2 arnab aku tadi..

balik2 je aku tengok yang sekor lagi tu macam sentap gitu..aku geletek pon die wat derk je..aku buat muke selengai pon die tak layan..aku pakai bokser die layan pulak..

kenapa aku dikecualikan..
udah2 la tu layan perasaan yang hentah hape2 tu..aku mane pandai nak nyanyi lagu siam nak pujuk2 ko bagai..nyanyi lagu ramlah ram boleh la jugak..dah2 aku tarok dah gambor ko..siap entry khas lagi..oleh sebab itu..jangan berak banyak2 ek..susah ko nak mencebok nanti..air kat malaysia ni lain macam sikit..

oleh kerana ko ni aku nampak cam sengal2 sikit..aku nak tarok name usop le kat ko..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Hansyirah Takezur said...

sediakan wilcha untuk beliau yek..haha..
baru tak sentap..:)

KUREKURE COMEL said...

hahaha....ni sebijik mcm adik kiah...
sekali tiga ko borong...
cisss...hihihi...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sian usop...tp dia dah dpt nama..lg dua lum ada nama ke?

**::CIKNUURUL::** said...

wehh,haha,.sian die tak psl2 dpt nme usop yg glemer gile kentang tuh,.hehe,.jgn tmbh wilcha sudahh ye,.hehe

Ummu~Ishak said...

cam hensem je tarok nama usop

rj Etika said...

hahahahahaha!!! kenapa bulu die kembang cam singe? XD

soe hawani said...

usoppp lagi daa... haih.

soe hawani said...

usoppp lagi daa... haih.

Az-Zahra Fauzee said...

alolo chomelnye kamu..
tuan buli ye?
meh, dtg sini kite bela..
bagi mkn, kasi obes.. =p

Cik Bidadari said...

aduh... sweetnya... ajar dia gi toiletlah... weeeeee

Farhan Zulhusmi said...

namanya usop???
hahaha........
macam usop sontorian....hehehe

vampire's lovex said...

kahkahkah !!! tah pahape...



tapi cute arhh arnab tuuu.... pinjam jap...

Encik Psychopath said...

pujuk elok2. minatang pun kuat rajuknya.

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha... arnab nama usop lak :D

KuNanGKuNanG said...

usop?mesti ko terpengaruh dengan citer hantu kak limah kan3? hujung minggu ni aku nak mari klate, leh la jenguk usop ko ni ye jiji..he3

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

comey name dia...
jangan tangan dye lemah gemalai macam si usop sudeh..:PP

farah wahedda said...

alaa comelnyee arnab ko tu...

gadis kepastian said...

haha tertiba aq ase dia comel mcm aq...hehehe

aliarosli said...

wahhhhhhhhhh
comellah
nakkkkkkkk jugak bele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved