mahlok dari sana..






mase nak balik dari utan tadi aku dah rase macam lain macam je..rase cam ade benda melekat lekit je kat aku..aku suspek ade la tu makhlok2 dari hutan nak ikot aku balik..tapi aku wat tak layan sebab tu mungkin perasaan gemuruh aku..tapi dalam diam kaki aku meremang...

tapi ade orang tua cakap..makhlok dari sane kekadang die macam berkenan jugak kalo tetibe ade orang yang dapat menarik hati mereka..menarik deria deria yang dikurniakan kepada mereka.tapi tu mungkin sekadar ceritera yang mungkin jua ade kebenarannya..

aku balik je rumah aku terus je membute dek keletihan yang melampau lampau..bukan letih sebab buat kerja hape pon..ini sumer angkara student2 yang agak tidak mengenal batas2 pergaulan antara guru dan pelajar..tapi takpe aku totap suke dengan korang sume..kalopon korang telah menseparoh bogelkan aku tadi..sampai ilang hentah kemana baju aku..namun aku tetap puas ati sebab aku berjaya membuatkan korang lemas sampai korang rase trauma nak mandi..muahahha..

dok tengah sedap membute..tetibe aku rase cam digeletek kat betis aku..aku bukak mate sempit2 cenggitu je..aku nampak ade makhlok panjang..dok bertempek kat situ..perot die agak besor jugakk...belakang die berminyak..aku mule rase cam geli2..

ceit..kurang hasam boy punye lintah..sampai ke rumah aku ko dok bertempek ek..dah2 balik la ke tempat asal engko wahai lintah.ko bukan makhlok dari sini..kalo tak aku akan jatohkan hukuman mandatori..takpon aku proses kasi buat minyak lintah..




bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

hiro said...

euwwww..haha.

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

hahaha.

geli gila dengan lintah. pacat takpe lagi. haha

Hansyirah Takezur said...

tengah terbayang muka jiji ketakutan cam gambar tu, sambil jerit eww..eww.. geli.. ahaha..

SiS NaD said...

aDeR HiKMah LiNTah Tu MLeKat kaT KaKi iNCHiK JiJi... HiLanG SuDaH SGaLe daRaH KoToR DaRi BaDaN iNCHiK JiJi!~ LiNTah KeNYaNG, iNCHiK JiJi SiHaT!~ (^_____^)V

KHRLHSYM said...

kau tahu tak lintah tu takkan melekat lagi kalau kau takde darah kotor. kehkehkeh.

Bella Bell said...

erkkkk???gelinyeeeee~~~~~~

*terus check kaki even xp bercamping..hahaha~

azi nur said...

hahaa...nak bertenggek jugeks!

KUREKURE COMEL said...

sengal...hahaha...lintah pun nak geli..cool2...hahaha...

najwaMazlan said...

ceyh~!! ingat kan apa tadi!rupa2nya lintah? eeew~! haha! sorry sebab selama nih sy silent reader!

Tun Aqilah said...

hahaha
ceyh lintah rpenye..
ape le
kot lintah tu b'kenan nk kuar dr tmpt dy n nak smuk bandar tu yg tmpg tu
hehehe

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

penat je pepurak takut .. hishhh!

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

mst pki pefium ni..hehehe cpt la bende tu nek . . ;P

intan.maisarah said...

lintah tak boleh jatuh sendiri ke?

Cik Eliza said...

bajet terkejot la eh?

hahaha

aLieF si Muncung ManiS said...

lorrhh..lintah ke??fikir antu kak limah tadi..haha..kita bako je..kita bako..haha

Ainul Hayat said...

HAHAHA...manyaklah ko nak gi proses minyak lintah. Tak pasal2 ramai lak yg berguru ngan ko cane nak wat myk tersebut.

Sara Ali said...

eeeee,,,,,dah jalan jaoh bebenor,,
baru sedor,,,

ish2...

alexa yussida said...

euwwww..geli geleman

aliarosli said...

hahhahahhahha,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved