seringgit..

deng2 degedeng deng degedeng..dengg deng deng...prenggg...tarik minyak sejauh mungkin..pettt prenggg..baru masok gear due..gua layan je naek motor nak ke stesen minyak sambil nyanyi2 lagu ramli sarip...sampai stesen minyak..gua mintak kakak pakai seluar sendat baju besar tudung singkat isi minyak motor gua kasi penuh tangki..kalo boleh sampai melimpah ruah po ok jugak..tandenye gua banyak duit nak isi minyak...

minyak yang di pinta haruslah minyak yang berbrandkan RONSEMBILAN PULUH TUJUH....baru le enjin moto terjaga rapi..sambil2 kakak sendat tu dok isi gua tanye2 die ape yang patot pasal stesen minyak..berape banyak modal nak kena ade.minima kena ader berape pam..tapi kakak tu nampak cam hangen..die jawab beberape patah je..die cakap die bukan anak tauke minyak..okeh aku paham..kakak mungkin sedang PMS..

dah habes isi minyak..kakak mintak 8 hengget lime puluh sen..gua kembang idong bukak beg duit depan kakak.tetibe gua berdebar debar..gua pandang muke kakak tu..kakak tu dah mule senyum kat gua..gua senyum2 kelat macam rasa pisang tak masak..kakak tu dah mule cekak pinggang..gua mule menenagkan diri...

gua:kakak2..hentah camne pulak tetibe je ade sehengget je dalam beg duit ni kak ek..rase2 nye gaji baru je masyuk..camne ni kak...

kakak:aih..die tanye kite pulak..camne ni..nak ke balai ke???

gua:hamboi kakak..tak tergoda ke ngan saye ni..camni la kak..ape kate kakak sedut balik minyak ni..bio jadi sehengget je..saya nak cepat ni ..nak pergi dengar kuliah maghrib kat masjid bandar..(pergh tetibe je)

kakak: camni la dik..biar akak tolong bayarkan le...

gua:alhamdulillah..semoga akak dikurniakan rezeki lebih2..boleh beli sluar besor sikit..

pertama..pehal perangai lame gua masih melekat lagi sampai sekarang ni.gua selalu tarok duit dalam poket seluar..kalo gua tukar pakai seluar laen camnila jadinye

kedue..kakak tu terus nak belanje gua bile gua cakap nak pergi masjid..kakak mmg terbaik la..

ape pon gua dah rase cam malu2 bile pergi stesen minyak tu...



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

putri noor syamimi said...

jiji jiji..ish3..:P

gadis kepastian said...

haha geli2 bulu la ko nie

SiS NaD said...

DaH MaCaM KeS CiK YuYu KiTeR LaKS... PaPe PuN, JaDiLaH iNSaN YaNG CeMeRLaNG!~ (^_____)V

aliarosli said...

adoiiiiiiiiiiiiii
kaw macam kak yuyu lah

hahahhahah,

Anisa Hang Tuah said...

hiks.
boleh beli suar beso siket
:P

farah wahedda said...

muahahaha pecah perut aku

vampire's lovex said...

huyoooo nak jugak cmtu.... hahaha...

naseb baik ko x bawak keta,kalau tak,memang kena heret ke balai atau untung2 je akak tu blnja hak3

miss keila said...

amboi baik hatinya kakak tu..kan bagus kalo ramai yg macam ni..:)

miszlullaby said...

jiji...ML rase lah kan...ML rase...akak tuh agaknye follower blog ko jugak tak? kekekekkekeke XD

y u y u Z u l a i k h a said...

ehhhhh~ takkan dah sampai???????jiran kate, dia lupa post la 2 hari lepas... baru tadi dia post :(

KUREKURE COMEL said...

hahaha....sengal....ala buat muke slumber sudah....

Zue Cancer said...

hahhah kelaka la ko ni...

deng dengedeg....menari2 aku bc entry ko kali ni huhu

intan.maisarah said...

dah bayor balik belum
?

**::CIKNUURUL::** said...

ni la padahnye pkai suor kecik,sendat,.dh xpasal2 melayang duit blnje mnyak,.untung ko jiji,.lain kali tegur lg,.hehe,.dpt pahala,dpt blnja,.hehe,.

echah mashuri said...

eleh.alasan.nak minyak free.huuh;p

chiLleD...!! said...

biar btol ko ni jiji..=))

fadhdeela said...

jiji nie mcm2 tau..sakit perut aku!

Meh sini Video Usop Wilcha & Johan di ABPBH!!

HEROICzero said...

hehe esok lusa datang la balik, ganti. kurang rasa segan tu.

*rezeki. =)

Ainul Hayat said...

adoiyai...sengey metoi si jiji nih...kui3,,,

Ummu~Ishak said...

bile la ko nak meced dik ji oii

qasehraihan said...

muahahahaha...
sib baik kakak..
kalau mat bangla...xke besar kemaluan??huh

lain kali ltk duit dlm dompet ye..haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/aku-cinta-padamu.html

ika said...

e terok ! emh emh , kalo aku la , aku byr balik duit akak tu . ape-ape pun , murah rezeki ko . :)

puteri ain said...

haha..adoii boleh pulak mcm tu..sebaik kakak tu cool..buatnya ke balai..naya je...hehe

~cik shanashaida~ said...

lawak je incik jiji neh.. nasib la 8 hengget je ^_^

Qaseh dalia adelia said...

ade ke mau sedut balik minyak tu ..ish2 sengaja lah tu haha

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

akak tu nak dapat pahala free lettew bile engko kate nak cepat2 gi masjid..:pp
tu yang dye belanja tu...

Bella Ayub said...

ada ekk cara nak sedut balik minyak ?? ebat tuh. haha..nasib baik kakak tu baik

p/s : eh! frame spek bella tuh belik dekat ipoh je..kedai amoi ..

liyana said...

haha..jiji..ade plok lgutu..
lain kali hati2 n beringat bak kte org tuo

Miss Ran said...

erk smpt lagi sluar tuh..erkk

yad'z said...

hahhaha... nak wat cam ni gak lah.. aku nak bawak 50 sen jek.. wkakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved