arab menggedik..




seingat ingat lagi ceritera lama mase dok merantau kat bumi arab dedulu..
aku memang rase cam takleyh bebeno mendengor lagu2 arab..
tak kire la minah arab ke nyanyi..takpon arab laki laki ke nyanyi..aku rase cam nyampah tol nak dengornye..rase cam tetibe taik telinga kering dengan mendadak...

siap gitau kat member2 kalo nak gune pc aku takyah mengatal nak donlot lagu arab...tetibe ade member pesan..
"ko jangan dok tunjuk sangat ko nyampah dengan ape yang ko tak suke weyh..nanti kang satu hari nanti tetibe ko bernafsu serakah menyukai pulak ape yang ko nyampah kan tu..baru engko malu dengan kata2 yang pernah engko hamburkan.."

dan sekarang baru aku tau kebenaran kata kata member aku tu..sekang ni asal aku bukak lappy je..lagu arab le aku dok cari memula..siap donlot yang latest2 lagi..tapi takder la aku mendengor lagu yang menggedik gedik..

p/s
cer layan lagu ni..




bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Sunah Mohammad said...

subhanallah.. best2 lagu ni~ *walopun tak faham*...

tulus sweet said...

igt ko yg nyanyi tadii

Gimi said...

dulu suka gak lagu arab..sebab lagu dy rancak...nak plak lagu wurshan tu...

MerLe said...

lama x dgr lagu arab..

Faaein Talip Roy said...

layan lagu apa weh? mananya? aku nak dengau jugak..

Anis Adila Aris said...

betul la orang cakap..jangan nak benci sangat nanti suke giler

NOOR FATIN said...

xkenal maka xcinta, kahkah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bestnyer lagu ni...

akak fhm lagu arab camner yg jiji tak suka tu..haha.tau tak , akak selalu jmp minah arab nyanyi sambil tepuk 2 tgn dlm kereta masa tgu suami dai beli brg.haha..siap senyum dan lambai2 akak lg..hihi.syoknyer mereka.gelek2 lagi..ceria kan?haha

Anisa Hang Tuah said...

ji..cube nynyi lagu arab siket.hekhekhek

hamzah ian said...

aku tak ske arab.. lagu takpe.. haha

liyana said...

hmm..btul2..
tak fhm..tapi best dgr..hehe..

alexa yussida said...

lagu arab best la :) hehe jatuh chenta kat lagu arab since pegi mesir dlu

btol kwn ko ckp tuh..kalo kita asek kutuk sumtin tbe2 ade harinye kita jd ske..aku pon penah kena..aigoo

vampire's lovex said...

ehhh sama..jangan aku jd mcm ko balik mlysia nnti suda...dah la pasang kuat2..pastu berdentum dentam musik nye...arghhh.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved