angah dan kenaikan harga

selamat pagi..bangon je pepagi tengok si angah rajin je dok mengadap seswatu atas kat meja ruang tamu..aku panggil die wat derk je..


"ngah oit..dok wat pe tu..cube tolong abang mu ini..tolong preksa kertas exam bebudak sekolah along.."


"ha'ah dok tengah preksa dah ni..50sen perkepala okeh...bayar cash..tak main ansuran...

 demn..kopak aku bulan ni..aku rase mase aku suh die periksa kertas ujian itu hari 20sen perkepala..ni mesti sebab gula nga susu dah naek harga....



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

haha. kalau aku pon mesti mtk upah. hak3.

✿ gadis biasa ✿ said...

nak tolong gak..
dapat upah.winkwink ;)

mia said...

kehkehekhe..bijak adik mu cikgu..pndai cari duit nil..hhhehe

Sunah Mohammad said...

hahahahhaha! kalo ang mintak tolong ceq lak, ceq nak singgit okeh....

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. bukan ke ko yang ngaja jugak ker.. bagus angah.. aku suka betui cara dia naikkan harga.. hahaha..

aliarosli said...

hhahhahaha, biol je

Sue's said...

tunggu anak sedara darjah 3 balik...soh dia semak...boleh gitu?

raihana said...

haha..kalau sy mintak seriggit.=D

Pembunuh Tanpa Bayang said...

zaman sekarang semuanya kos.
naik gaji pun tak rasa apa-apa lagi
sebab kenaikkan harga barang pun sama hebat naik juga.

pena rozie said...

Boleh gak tumpang 2 kaki ni....

kiera'sakura said...

ade part time kosong lg x? hihihihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh pandai angah cr duit poket ye..best2

JIJI YU said...

amboi2..rama bebeno nak menumpangnya...

MerLe said...

pandai angah cri duit.. ko nak cri pekerja tmbhn ke? aku nk gak ms cuti2 ni.. hehe

liyana said...

meh nak tolong..rm10 per 3 kepala..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved