dipecat....

pengetua: hurm cikgu..nampaknya sampai kat sini je la jodoh pertemuan kita..kalo ade jodoh lagi kita jumpa la kat mane2 port melepak ek...

cikgu:ni pehal lak ni??? ..bersinetron tengah2 hari buta ni pengetua oit

pengetua: dengan penuh rasa sadisnya..cikgu dipecat..tu je la yang saya nak sampaikan..

cikgu: ape salah saya lak..saya tak buat ape2 pon..

"sebab cikgu tak buat ape2 la cikgu dipecat"

p/s
mane ade keje yang senang..
berblog kat bilik guru tu kire buat apa2 dah tu kan???



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.asyik berblog je sampai lupa nak masuk kelas untuk mengajar.huhu

Gayahspears said...

agak2 la der.. jgn sebb blog, ko pnyer kerjaya merosot~!! haha.. pesanan ikhlas dr gua utk lu~!!

Sunah Mohammad said...

erkkk! jangan ustaz jiji dipecat sudah lahhh~

yang tu, kene ada akaun histats dulu.. gi kat www.histats.com, register...lepas tu godek2, jumpa Search Engines kat sidebar dia, kat situ leh tengok pe yang orang carik.. :)

bagus histats ni sebab kita leh tengok pe yang orang lain tengah baca kat blog kita masa tu..

...:i'm ezza haniza:.... said...

wow...ni betul2 ketagih belog ni

FariehanIbrahim [LBC] said...

hahaaha..ade ke cikgu kne pecat?? >.<

hom, ngajar mano cikgu?

eh, gane taw aku bdk skola naim? ~.~'

liyana said...

haha..
aah ye la tu..kira guru yg berdedikasi dh tu..

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. sabor je lah cikgu. carik keje lain yang tak perlu buat apa2 la lain kali.

kiera'sakura said...

ape???!!! ust jiji kene pecat?

bersama kak Es said...

oww..gitu ek sunah.
terima kasih sunah~

tumpang lalu Ji

bersama kak Es said...
This comment has been removed by the author.
Faaein TR said...

pengetua pun dah naik nyampes tengok ko asyik berblog aje.. hahaha..

ika said...

serius ke dow ?

gadis kepastian said...

xpew meh aq jd gb ko...ada brani??hehee

SiS NaD said...

SalaM iNCHiK JiJi...

u R FiRe!~ JoM PaNGGiL uLTRaMaN ToLoNG SeLaMaTKaN.... (^_____^)V

vampire's lovex said...

kna pecat jd ckgu,apply jd pengetua plak kan...hoho

Hanis MY said...

yolo ko pengetua oyak gitu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved