entry sampah

mesej dari sorang member kamcing blogger
"bro pehal tak hapdet entry baru hari ni..dah kontang idea ke???

gua mintak ampon dari ujung bulu kepala sampai ke ujung kukukaki.takdapat nak reply komenkorang. pdahal bile masenye aku reply pon aku senirik tak tau.tapi aku akan cube reply..eheheh..semalam gua ade tournament bola..dan secara bangganya..gua kalah semi final..tapi yang bestnye..nak join tournament tu tak kena bayor ape2..tetibe kalah semi final dapat jugak tigeratushengget..masyuk gak tu..leh la makan steamboat sampai pecah usus...

secubit tahniah buat team manshitster united..menang pulak dah team deorang..ok la..korang memang ade mentaliti juara..yang team aku don sokong ni pulak..dari 3 tahon lepas habok pon tarak dapat..ni yang aku rase2 cam nak sokong norwich city lak ni...

apepon terbaik dari dari barcelona..3 kali berturut turut champion..dan jugak kepada team RED WARRIOR..kerna berjaya membelasah team BAYANGAN MALAYSIA..muahahhahahahahahahah..gua suke dan bergelak ketawa dengan penuh kejahatan..



bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

Hansyirah Takezur said...

yg part red warriors tu aku stuju bebeno lah.. hebak dari team man u kot.. haha..

man u menang sebab penalti.. gol yg tak gojes tu.. hue hue hue..

Cik tikah said...

x prasan pun de hupdate ke x. haha...

Unknown said...

mu camtaek

farah wahedda said...

laa bukan ke ko tiap2 hari update blog?? hehe

lady-D said...

hakhak..kite sm2 menang sorak rupanya ji..

i luv barca n TRW !!! muahahaha..mmg gelak jahat la aritu..

MerLe said...

tahniah sebab kalah..haha~

Kira Sakura said...

coment xde kaitan ngn entry.. slamat hari guru kat cikgu jiji!!!!!! smoga cikgu terus sukses ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved