jangan dok tayang muke ko kat sini....

"dah kalo awak nak kuar pindah sekolah sangat takyah datang lagi tunjuk muke awak kat sekolah ni..malu la wey kat member2..deorang leh tahan je cabaran dok kat sekolah ni..padahal deorang pon spesies same je cam awak..ape awak ni tak cukup jantan ke???sampai tak tahan dok kat asrama...member2 awak sumer ok..tengok junior2 awak pon bergumbire hati riang sejahtera..malu la weyy.kalo awak rase awak tu jantan..belajo kat sini sampai abis..dah kalo nak keluar sangat..jangan dok tayang lagi muka kat sini..dasar pengecut..lembut cam sotong cacat"

nampak riak muke die dah berubah balik..sememeh semacam..nampak cam dok pikir sesuatu yang tak dapat aku nak ungkapkan..

"baeklah cikgu..saya tak jadi kuar sekolah....saya sahut cabaran cikgu...

kadang2 kekasaran mampu merubah kegusaran yang tersarang dijiwa..yer tak...



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

liyana said...

jgn ckp sotong cacat cikgu..sian dak tu..
hmm...depend on individu..
ade org bila ditegur dgn kasar bru bfikir secara mndlm

ade gk bila ditegur dgn kasar..prngai mkin mnjadi-jadi

Ainul Hayat said...

huhuhu....ji, sensitivit manusia lain2. Ade yang boleh trime teguran ade yang tidak.

YAYA AZURA said...

wow..ganas cikgu ..hihi..
nasib baik budak tu boleh terima..
kalau sekolah yaya dulu tegur macam tu kereta cikgu dah kena calar dah..hihi..

kokser kokdam said...

sapio sutun tu jie..?

yaya: jiji brani sbb bwk moto, xbwk keta.. hahaha

Cik Eliza said...

huarghh! garang nyo , hhuhu,,

t budak nie memberontak kunk, ehe!

bersama kak Es said...

ingat tak kasi akak tunjuk muke kat sini daahhhh
:P

kiera'sakura said...

ko mesti tau ape yg terbaik tuk student ko..

Hansyirah Takezur said...

budak laki kot?
kalo pompuan. terus ensitip xpasal2.
mesti trus kuar. hmm..

nurul lalala said...

waa..ganas gile!
kalo aku da lama meraung kot..hihihi
tapi mmg sometimes bila da kena herdik, baru tersedar..hehe

Ain Zulaikha said...

itu adalah satu ugutan hahaha.. kesian lah dia nak pindah biarkan .. hahahah

sotong ada cacat ke?

Rozuan Ismail said...

macam terlebih kasar je cikgu ni?

farah wahedda said...

ayat cikgu memang mantoop huhu

Mutiara Bernilai said...

erk.. cikgu cakap 'sotong cacat' ke?

uhu..provokasi..takpun reversed psycology eh..




* sian sotong..tiba2 dapat gelaran sotong cacat

JIJI YU said...

ahaha,,tu contoh je la weyh,,,heheh...tapi mutiara bernilai mmg pndai le...reversed pcycho..kekadang menjadik sebab deorang akn rase kite mencabor deorang..

ieka darlink said...

bukan main garang. kalo aku jadi murid ko aku pindah je. sebab kecik ati cikgu tu cakap sotong cacat. hhahaha

MerLe said...

yea.. saya suka cara tu... kadang2 budak boleh cuma x yakin diri..

KUREKURE COMEL said...
This comment has been removed by the author.
KUREKURE COMEL said...

kasar ke tu?rasa mcm lembut je..huahuahua...



tak cukup perasa lg tu.....kuikuikui

nicksuhailee said...

wa!cayala..heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved