nak kerja tukang kebun sambilan je rasenye

cikgu jiji:wan2...ko sepanjang dok sekolah ni dah banyak kali ke ko kena pergi kursus???

wan tukang kebun:ha'ah...setakat ni la.dah masok tujuh kali dah kot..pehal???

cikgu jiji:bukan ape..aku tengok surat kat opis tadi..ade jemputan kursus untuk engko plak..kat genting hingland lak tu..dasat weyh..aku pon tak pernah nak sampai ke sane...
wan tukang kebun:ehm..cikgu..tu tempat biase je tu cikgu..tahon lepas kat sabah...

melopong gua mendengornye..pehal pulak tukang kebun zaman sekarang ni dasat2 ek..tukang kebun sekolah gua gune proton pesona full spec weyy..gua yang cikgu ni menunggang basikal jepon je..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Eyrique Ettiqazz said...

mmg sesuai ngan ko pon..ko kan rajin nyapu sampah.har har har.

blackroses said...

datang follow sini

mcm ni lah said...

jadi tukang kebun banyak masa terluang,..
boleh buat kerja macam2 bila jadi tukang kebun ni

SiS NaD said...

SalaM iNCHiK JiJi..

BiaR BeTuL??? Nak CaRi SuaMi TuKanG KeBuN La Lau CaMNi... uNTuNG2 PaT NaiK MeRC... (^_____^)V

MerLe said...

haha.. yeke.. murah rezeki tul.. kamOo kena bljr lg dr dorg

aliarosli said...

wow, bestnye

nak gak

puteri ain said...

hahaha.. maju weyh sekarang ..

cucu umie said...

pergh..mantap tukang kebun tukan.. lala

bersama kak Es said...

mantoppp!! :)

Inspirationalefeks said...

hehe .. hooho tukang kebun sambilan ye

qasehraihan said...

uitttt..guane boleh sama taraf dgn guwa niss..hehe

ntah2 dia ni tokey kilang apa2 tak???hakhak

Puteri Iqa Izyan said...

haha. hebat r kursus kat genting ^_^

liyana said...

bestnyer tukang kebun

hana said...

terbaik la jd tukang kebun..
mudah je..
haha

kiera'sakura said...

klu ko jd tukang kebun mesti lagi bederet entry ko update kan? hihihihi

Ummu~Ishak said...

rezeki memasing

e r a a RUSBERRY said...

dia ada kerja sambilan jugak kot :D hehe . berniaga ke . org sekarang kaya tak tengok dah dari luaran . hehe

ika said...

ha ! ntah-ntah die menyamar je jadi tukang kebun ! haha . hurm , rezeki die murah . :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nnt tlg sapu dpn umah akak sekali eh?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved