rase2 nye perlu je



dah lama dah dok terpikir..
dah berbulan lamanya dok menahan nafsu..
aku rase cam aku perlu je rembat sekeping benda ni..
dah member2 pon sedang ghairah merempat ai phone 4...dah berkeping keping dah dok ade depan mata aku ni..
jadi ngan aku2 pon terasa cam bernafsu jugak nak rempat sekeping ipad...
rasenye tak sampai due riban harga die..
korbankan nafsu DSLR..rempat benda ni la plak..

orang kate benda ni leh wat telepon jugak..
leh bawak sampai ke jamban..
leh maen video call...
leh maen game..
ape yang penting..leh apdet blog..eheheh..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

gila ah. nnt kite share2 eyh.hahaha

Pembunuh Tanpa Bayang said...

belum berkemampuan lagi.hanya mampu melihat dari kejauhan...

bersama kak Es said...

tipon lama tu..bak meh sini :)

Faaein Talip Roy said...

weh.. nak weh.. nak lah.. belikan aku satu.. ko kan kaya.. bleh arr..

Unknown said...

alah..tak payah pikir2..
ambik je..
akak bayar kan nanti..:p

alexayussida said...

rembat jgn tak rembat..

bole wat main game jugak ngn ijat n din tocang kan

liyana said...

rembat..rembat kat aku satu..hehe

Prettyvrach said...

wihihihi..besaQ benda ni.boleh bagi kucing main game tikus jugak. ada org kata, samsung galaxy tab lagi best. cuba2 la usha..

eZmALiZa said...

hebat impian anda. angan2 itu perlu! :D

vampire's lovex said...

pehhh kaya....belikan android untuk aku satu !! hehe

.::TAIKO ::. said...

hehe..aku dh usha dah harga die..dlm 15++ la..
aku tgah discuss ngn mak aku lg ni..nk beli lappy br ke nak ipad...
jom ah beli sesame...

Unknown said...

lor.dslr ah dulu weh.mu ken fotogedikkkkkkkkkkkkk

Lydia Miza said...

wahh best2.

Unknown said...

SILA2..aku izinkan...

nak jugak

samsung galaxy tab kurang dr 2 ribu..kecik skit

skandaLdariLangit said...

tggu antaran kawen

tomato said...

hamboihh bukan main lgi ko . ;p

Duniakuabstrak said...

teknologi..kejar selagi mampu..mereka lari laju..besok-besok kang muncul benda baru

eqbalzack said...

skrg ni mcm2 gadjet dah bro..
abg eq guna i phone je...membantu dan senang bawa mana2...

Liza @ Adzriel AB said...

macam teringin jugak..

MerLe said...

wah~ teruja gk tp aku cadang ko beli dulu kamera.. bleh wat bisnes fotografi.. pstu bila dah byk duit. ko beli plk yg ni.. ::cam citer angan2 mat jenin..hehe::

Sunah Sakura said...

nak gak satu bijik...

m i a said...

huwaa..nnti bule share pro n kontra gadget ni kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved