terkesima




"pehal mase kite bersekedudukan atas motor tadi ko pegang lipatan lemak kat perut aku ketat2..pedih gile weyh...ilang kosentrasi valentino rossi nak rempit...

"aku takut jie..memang aku takut kalo naek motor..aku mane reti bawak motor..basikal pon tak cukup pro lagi..mama aku tak kasi aku naek motor..sebab die kate kalo naek motor..terjatoh kita le yang mule2 tercalor..lekat parut..kang makin down pulak duit hantaran aku...aku mane reti nak bawak motor..padahal umur aku dah suku abad dah kan..ko terkejut tak weyh???
okeh ni baru pestaim aku jumpe makhlok jantan yang tak reti bawak motor..dah tu pulak siap takot lak tu naek motor..biasal kalo laki2 ni..memang dah ada dalam DNA deorang dah pasal permotoran ni..

p/s
ramai yang berkenan kat arnab aku eh..aku dah jawab kat ruangan komen..
kakngah tu..sepupu aku..umur die tige tahun...



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Amirah Adnan said...

kwn ko boleh jd geng aku! hehe

Rozuan Ismail said...

erk.ada yang x leh bawak motor ke?

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

aku boleh bawak moto. tapi takut nak bawak.


hoho

Titisan Hujan said...

aloha...
cian molep xreti bw mtr

Cik Eliza said...

peh !! same la aku, takot menunggang motor, huhu ,

nak pandu kereta dok kene marah je , sbb x kuat hangkat handbrek, huuu~

sedih tol.

=.="

miszlullaby said...

hahahaha..maksud tersirat entry neyh, Fahrin Ahmad ade lemak weyhhh!!! XD

bersama kak Es said...

mamat mana lah malang penakut..
meh rempit dgn akak meh!!

daddyzkool said...

kerana motor tido free 3 bln di hospital...hehe

kokser kokdam said...

sapio jie gitu mo tu.. sahabat ku jugak kah...? hahaha

HZQH said...

hahaha ramai lah jiji orang camtu. itu namanya fobia.ade nama dia kot fobia fobia ni. cuba kau kupas.hehehe..

Az-Zahra Fauzee said...

sape yang x pandai 2?
meh akak ajar meh.. lailailai~
wahaha~

liyana said...

dh x igt nk bawa motor cmner..
aha

Faaein Talip Roy said...

aku pun cuak lagi nak bawa motor ni..

alexa yussida said...

hahahhaa bia betik...

msti sbb ko bawak laju nih !

kiera'sakura said...

jiji aku nk gelak je blh x? hahahahaha

MerLe said...

aku x reti bw motor.. tolak motor pn x reti..hOho~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved