huk aloh..terbaek la iklan...

nak wat sebijik banner cenggini kat kampong aku weyhh....



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

sempoi lah...^.^

so sembahyang lah slom anda d smbahyang kn...=)

Lizzie Yasmin said...

Insaf jap

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nice
tabik
best
cool

Siti Arfah said...

Tersgtlah terbaekkk !! :). Jom pakat rmai2 wt banner cm gtu kt tempt msing2.^^,

ASaDa RyutaRo said...

gaji yang dapat tu best..

Rozuan Ismail said...

kalau boleh iklan ni letak byk2 dekat mana2 bagi peringatan dekat semua orang.

laskar pelangi said...

fuh! ni baru betol

Azie Azra said...

menarik iklan! kreatif. tp itu la ganjaran plg bermakna =)

bibi bibo said...

terbaekk !

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

iklan yang superb..terbaek owhhh

James Alexander said...

patut masuk tV iklan cenggini...

Qaseh dalia adelia said...

wah sape wat banner ni .. terbaekk

FasiHaH SupiaN said...

terbaik ni jiji!!

Sunah Sakura said...

hehe... sebelum ni banyak poster je kalo bulan2 puasa... tak sangka lak ade yang hardcopy kan dalam bentuk banner sebesar ni..

bulan puasa nanti, mesti ramai tag2 n wat entri macam ni... :)

cik pulau said...

terbaek..

banner ni kat mana??
heee~

risa said...

memang elok sungguh!! letak depan kampung nunnn..
takpun kat simpang2 yg derang suke lepak tuh

bersama kak Es said...

buat sebesar2nya baru BESTTT!!

sergeant keroro said...

terbaik!!! hehe XD

Sutera_suci said...

Kat kampung mana ni?

kiera'sakura said...

waaaaaaaaaaaaaa gle cool... terbaekkkk

NOOR FATIN said...

pehh.bagus la tempat yg buat ni

Nurul Jannah said...

terbaik wookk!

muasz said...

salam jom kenali misi kristianisasi di http://jazirah-alward.blogspot.com/2011/06/missionary.html

diana said...

buat 2 ye..
satu kat kedai kopi paling top sekali kAT kampung kamu..dan satu lagi kat padang bola..
hgehheeh

pingu_kecik said...

this is the best bro!

Подтверждаю said...

as salam..
haha
ingta kan qlate.
dalam hotel pun ada iklan tunaikan solat.

haha. suka! suka!


Entri Terbaru Pakcik :

Tapai di Fatwakan Haram? argh!! Hilang Satu Nikmat!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved