monday blues..bluwekkkkkk

ermph...tetibe rase keboringan tahap mentibang menanti telor cicak menetas..naper hari ni takder jemputan kawen kawen ek???disebabkan tahap keboringan melampaui norma batasan kehidupan manusia..ape lagi..layan balik citer2 lama yang dok bersarang dalam external hardisk..


acara pertama disebabkan keboringan ini hari... layan balik citer prison break dari season satu sampai abes segala mak bapak season die...ape yang aku dapat dari citer ni..memang kaseh sayang adek beradik ni..macam mane sekalipon gadoh2 ke.benci membenci ke..dendam mendendam pasal berebut basikal pusaka ke..kasih sayang tu akan ade jugak kalopon sebesor sejemput taik idong kanak2 belum baligh..

acara kedua yang bakal menyusul..aku dok tengah pikir pikir kan cara cara nak menggundah gulanakan bebudak due orang ni atau dalam bahasa kemetotnye..membuli...

p/s
naim tanye aku..pehal die tak mati lagi lepas tertelan cekelat getah semalam..



bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

Sunah Mohammad said...

tak mati sebab telan sebijik je.. ce telan satu bungkus, genti tak mati jugak...

James Alexander said...

jujur saja la pada si naim tu... kesian aku nengok die... hehehe...

Miss Ran said...

pengsan lyn jiran cmni

kalau die gtaw mknye cmne? adeh gelak2

Hansyirah Takezur said...

boring?
aku tak boriing.
bz blajo kat usim.. =,=''
(blajo la sangat.. )

✿ gadis biasa ✿ said...

ptt la entry sehari kemain lg.
hehehe

**::CIKNUURUL::** said...

wei,sian si naim tuh,.eeiishh,.


kemain bnykkkk entri ko 1 hri,.aku pon xde idea ciput2 nk post,.huhu,.bce buku je bnyk,.weh,cti skolah buat hape je?,.adoii,boring jgk ni,.klu aku kwen,xla boring cmni,.bhahaha

JIJI YU said...

haha aku wat pe cuti skolah ek..aku pergi melantak kat umah org kawen2..lusa nak pergi panjat gunung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved