i lebiyu bi..lebiyu more n more..



bi..u nak tau tak bi..
bagi i..u la segalanya bi..
jantong i...
peparu i...
usus i..
usus kecik ke besor ke..
dan segala organ dalaman i hanya untukmu bi
u dah memenuhi setiap salur darah dalam diri i..
sampai tersumbat saluran jantung i..
u ibarat lemak2 yang terkumpul..susah amat untuk disingkirkan..
sejak kite mule berkapel..
segala ruang dihati i hanya dipenuhi dengan u bi..
i lebiyu bi...
"ermm..tapikan u..kalo dah seluruh ruang hati u untuk i..
ade lagi ke ruang dalam hati u untuk ALLAH dan RASULNYA????"




bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

✿ gadis biasa ✿ said...

ayat last tu suke :)

rara pinkmafia said...

fuhhhh memang kena setepek.hehehe

**::CIKNUURUL::** said...

sape la tu sengal gune bi bi u u ,..gne la hrup lain,.em ke,zek ke,.ishh,.

Bella Bell said...

betul tu :)

ymn said...

cinta pd Allah dan Rasul hanya Allah swt yg tahu ..
Even Malaikat tdk tahu ada apa dlm hati kita . : ))

cinta pd manusia zahir boelh nmpk .
cinta pd Allah dan rasul Hanya kita dan DIA yg Tahu ..:))

Sunah Mohammad said...

hari tu cik heroin siap buat komik.. sampai terkedu..

Sunah Mohammad said...

lorhhh.. bakpe nak malu.. isi sama, tapi kulit lain2 kan.. hehe...

Faaein Talip Roy said...

hehehe.. menunjukkan jiji ada pengalaman tu.. hahaha..

liyana said...

nice entri..
sampai ngn usus2 skali..haha

kiera'sakura said...

nasib baik aku x becinta smpi tera tue..

Miss Ran said...

erk kesan penampar kat pp msih terase...hehe

James Alexander said...

ok... aku sokong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved