pehal entry bisu




nape aku wat entry bisu..dah takder idea ke..dah kering kontang ke pemikiran aku nak wat entry bertulis..takder2..aku wat entry bisu sebab tadi ade tournament futsal persatuan ALUMNI sekola lame aku weyh..disebabkan kecelakaan yang melanda paha aku yang gebu sampai nak lebam kaler biru..jadi aku pergi teman member2 sambil memberi sorakan padu terlompat lompat sambil pakai skirt pinky ade polka dot..

cam lawak pon ade bile tengok geng2 seklah lama aku yang dulu nye body taff ketol ketol tetibe jadi bulat cam anak beranak doraemon..ade yang dulu siap wakil negeri lagi maen bola sepak..tapi sekarang ni dah pancit bebeno dah..
yer la kan manusia semakin hari semakin dimamah usia..jadi tenaga dan stamina..kalo tak jaga leklok..umur tak sampai 50 pon dah pancit semacam dah..sebab tu kalo nak jaga kesihatan..jangan nak mule bile dah tak sihat..bile dah tua kerepot....mulekan dari sekarang ni ha...




bukan sekadar omongan kosong

6 comments:

Sunah Mohammad said...

nanti jiji pun jadi buncettt eksss~

qasehraihan said...

diet diet diet..haha

jiji..
betul nak tolong??
300 je nak upah??
saya klu awk dpt korek sume skali..
sume skali sy sanggup bagi..kahkah

Hanis MY said...

majulah sukan utk negara...ji motiff nok oyak demo makin taff ke haha gura jah weh

liyana said...

sekolah mane tu?
supo rajin kelih jah..

Faaein Talip Roy said...

ko kate cam lawak.. nanti junior2 ko pun kate cam tu kat ko.. cayalah cakap aku.. hahaha...

kiera'sakura said...

erk mcm mama aku selalu pesan.. dri muda nie lah nak jage kesihatan, klu dh tua nanti ape pown x guna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved