same je nga bro ben petak petak..

bukak dashboard tengok bro ben ade wat entry die punye pengikut dah sampai 15 ghibu..ape aku nak heran..aku pon same gak..aku punye seeee  GHIBU...ade jugak ghibu ghibu kat belakang tu yer tak..tak kesah..

dah hampir tujuh bulan dah berblog baghu dapat seghibu pengikut hape ke lembab tahap tenuk tempang bebeno aku punye blog..tapi tak pe tak kesah..yang penting sekarang ni..bak kata bro ben..ade pembaca..pembaca setia mau pon pembaca curang..sumer kita kena hargai..sebab bagi aku..sumer2 pon terlibat dalam karier pembloggergan selama ni..

tak kesah le orang nak kate "herk eleh baghu sampai seghibu pon dah nak kecoh" aku tak kire..aku tak kire..aku tak kesah..follower ke pembaca ke..kiteww sume kawan kan..kan kan???

dah2 aku nak sambung masak ketupat sotong..nanti petang aku tunjuk hasil dari pemasakan ketupat sotong..korang pernah dengor ke ketupat sotong weyh????



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

aliarosli said...

nak! lapar la

ek eley, aku pembaca setia taw. tak main la curang-curang nie

kokser kokdam said...

weh.. masi ata skoloh ni.. lapa... aku duk sore jahni..

EZAN IDMA said...

follower banyak pon tak gune kalo takde yg bace blog tu. hehe. ala 1000 tu kire banyak la tu

EZAN IDMA said...

follower banyak pon tak gune kalo takde yg bace blog tu. hehe. ala 1000 tu kire banyak la tu

EZAN IDMA said...

follower banyak pon tak gune kalo takde yg bace blog tu. hehe. ala 1000 tu kire banyak la tu

EZAN IDMA said...

waa terpost 3 x/ haha

qasehraihan said...

nok ckit tupat sutong!!
owh..dh 7 bule blogging..kawe br 5

NOOR FATIN said...

follower ko dah 1000!! aku nampak!

epadzz zainal said...

penggunaan imbuhan x betol.
haish..
:P

Miss Ran said...

erk best gile da seribu

hek ni setahun da tak beriban lg cmno tu

hehe ketupat stong dan sotong sumbat lain..tp due2 sedap...erkkk satu pedas satu mnis..y mne stu ni

Hanis MY said...

sedak tow tupat sutomss... nok sikit... hebat ji! tahniah 1000 follower doh...tabik2...

James Alexander said...

1000... Gud for you bro...

Iznie said...

ala, relax la...saya berblogging dekat tiga tahun dah...follower tak sampai 400 pun...tak kesah pun... :)

p/s : tahniah! dah sribu! =)

Sunah Mohammad said...

tahniah tau~ dari semalam gak tunggu ni... hehe... takpe pelan, usaha dengan betul... :)

aLieF si Muncung ManiS said...

gila mu..7 bulan,,dah dpt 1000..hebat sek dio..kemah sokmo..aku je baru 8ribu..kehkeh..tapi tak ape,,yg penting kita enjoy!!! kuang3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved