sume nye pasal blog

molek..bil letrik bulan no molek sungguh..enam puluh henam hengget mesia henam puluh henam sen..pestaim dalam sejarah pem bil elektrikan ghumah aku sampai rege sampai sebegitu sekali mahal..biaser tak sampai lime puluh hengget pon..ni dah dikire melebihi bajet dah ni..dah le takleh nak kautim langsong dengan abang TNB tadi..bajet tol..senyum pon idak..

bile di muhasabah balik hapenye penggunaaan yang menyebabkan terlebihan yang memberangsangkan tersebut..takder pulak aku jumpe tang mane lebihnye aku gune..kalo aircond serasa rasa aku..macam bulan2 lepas jugak...heater air..tak der pulak aku gune..tibi..bulan ni lebih sikit aku nengoknye..sebab ade nora elena..konon nye la...

tanyaa umi pehal bil letrik meningkat..umi jawab..
"ni sume pasal blog le ni"

huk aloh..mane ader umi..lappy ni pakai generator..mane pakai letrik ghumah..

p/s
mane2  yang tak joinkan lagi gibaway tu..sile joinkan diri anda sebelom aku ngorat korang..ekek..nak tutup dah ni pukul 8 malam..erk..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

MerLe said...

utk sebulan ke tu? aku penah smpai 50 je..

zanafahmi said...

murahnya? kita org seratus keatas, aircond guna mlm je, nak buat mcmna? nak hidup....

Cik Pulau said...

mana ada umi..
ni sebab selalu sangat layan berita..
hhahaha..

hambek ko..
lappy pakai generator..
nak pinjammmmm!!..
lalala~

Kalamhati said...

hehe penangan blog..=)

Anonymous said...

kalola ade generator 2..
nak pinjammmmmmmm~

Aini Azman said...

wakakaka~
samala kita,. bil api naik,.den yg dipersalahkan sbb ngadap lappy yo kojo eh,.kih3

husnaradzi said...

weyyyyyyyyyyyyyyy aku punya bulan nih seratus lebih lebih gila . aku syak mesti pasal laptop tp mak aku ckp pasal guna oven buat kek. selamat aku .haha

*lao tak kena catu dah . huu

Подтверждаю said...

haha.
bayar atau tidak, bayar! bayar!
tada bayar, no letrik, no blog.
haha~

ok la tu. peringatan dari-Nya~
;)

segmen. aik? awat cepat sangat? beklum join. ni pun curi2 online. haha~

James Alexander said...

relax la jiji...

kan buat segmen azizi kamisah tu kan dapat untung...

untung tu buat la byr letrik...

jgn kedekut ye en.jiji...

Unknown said...

murah sgt

umah family aku 200 ke atas

NFE. said...

kalau mak aku dpt bil letrik mcm nei mesti dia suka.kat rumah aku xkan krg dr 150 dan kdg2 sampai 200.Huhuhu

Unknown said...

akak tetiap bulan 50 hengget..:p
pasal blog jugak rasanya..

Andrik McVean said...

hi..i have followed your blog and i hope you can follow me back...i will be waiting you on my blog yeah..cheers

Unknown said...

rumah aku besar jugak tapi tak sampai 20 ringgit bil letrik,jimatkan.huhu

vampire's lovex said...

ekk?? rumah aku rm80..patut aaaa mak aku salu bising...rupa nya rumah kau lagi jimat....

AnakPakZohar said...

hahahaha
terbahekkk lappy mu pakai generator.. humagaiii murahnyer... umah aku bill 2rats sebulan.. =,=

Fasihah Supian said...

erkk blog pun tersenarai gak ea?hehe

liyana said...

haha..
of coursela laptop pakai letrik

Sunah Sakura said...

alasan la tu nak cover kat umi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved