SUSAH SENANG BERSAMA KITA SEBAT




lu lu..
lu makin kiut kalo lu marah..
lu makin kiut kalo lu sedih..
tapi..tapi..
sepanjang kite bersahabat..gua taknak tengok lu layan sedih2 disebabkan gua..gua taknak lu marahkan gua..sebab marah tu lubang bagi setan nak menguasai jiwa..itu sebab tak sampai ati sebenarnya nak bagitau lu ape2 kecelakaan yang menimpa gua..
tapi gua silap lu..sebenarnya..bile gua tak gitau lu..itula yang buat lu lagi rasa sedih..lu jadi nak marahkan gua..gua jadi tak tentu arah bile lu jadi sedih dan marahkan gua..sebab prinsip bersahabat kita..
SUSAH SENANG BERSAMA KITA SEBAT ..
susah ke senang ke..lu memang sentiasa ada dengan gua.lu memang sahabat sejati yang tuhan anugerahkan kepada gua..

serasa rasa gua..kalo gua memejamkan mata dulu sebelum lu pon..
gua rase beruntung le kirenye..sebab hidup gua ade lu sebagai sahabat gua..
lu dah kasi gua tali persahabatan lu..gua dah kasi tali persahabatan gua..
kita same2 simpul mati tali tu..gua doa sampai ke bile ianya tak putus putus..
lu dah bagi gua erti persahabatan yang tak ternilainya dengan segala isi dunia..
gua harap gua dapat kasi kat lu nilai persahabatan yang sama dengan yang lu kasi kat gua..

last2 sebelom gua terlupa..sebenarnya..
lu lagi kiut kalo lu membebel..gua suke..ni gua cakap eklast..

p/s
nak dapat kawan senang je..tapi nak dapat sahabat..



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

Faaein Talip Roy said...

waa... sape tu dek jiji oi... hahaha.. ada maksud tersirat disebalik tersurat...

qasehraihan said...

laki ke pmpuan sabat jiji ni..eiii
lagi kiut bila bebel??hehe..suke ayat tu..

hai jiji, lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

kiera'sakura said...

wahhh entry lu buat gua tacim lah.. eh tetiba terlu gua lak... hohohoh

Sunah Mohammad said...

lu pun membebel jugak kat dalam entry ni, lu sedar tak? erkk

deeya said...

sahabat paling sejati aku cume adik2 aku jerp .. takkan mungkin terputus wlau apepun terjadi =)

aku suku org digi tu goyang2 .. comel ! =p

✿ gadis biasa ✿ said...

sweet :)

liyana said...

huhu..btul2...
hmm..indhnya bersahabat

ika said...

hebat ah persahabatan lu .

azu said...

sangat mendalam. org tertentu je bole faham!

JIJI YU said...

ofkos le pompuan.eheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved