terpedaya atau diperdaya





tujuh bulan..tujuh bulan aku mencuba...
pagi2..petang2..sebelom tidur aku cuba..
dah berpuluh puluh hengget dah duit aku berabis...
tapi hasilnya tarakkk..
aku cermin diri aku..ape kurangnya aku ni

orang dok canang macam2 pasal 'engko'
yang aku ni pulak..takkira la ape yang orang dok kata pasal engko..
aku tetap setia dengan engko.tak pernah terlintas kat lubuk sanubariku nak curang denan engko..
aku tetap menanti
aku tetap percaya dengan hasil dari usaha aku..
tapi..sekarang aku dah jadi ragu ragu dengan usaha aku..
aku jadi ragu ragu dengan kemampuanmu..

aku dah gune berbulan kot..padahal sebelom ni aku tak pernah nak gune
pencuci wajah..
tapi pehal tak jadi pon muka aku cam fahrin ahmad..
sesia je gune garnier...



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Shawn Razaleigh said...

haha. jadi diri sendiri yg terbaik bro.hihihi


jemput singgah tgk entry

Jasmin Ibrahim said...

hahaha..ingtkn apa la...saspen sggh...

Nurul Jannah said...

pencuci wajah? hahaa. rilek jie. kite senasib. dah lame aku pakai olay tu, tapi x transform jadi lisa pun. jom kite bako je pencuci wajah tu..kite bako je !

Mutiara Bernilai said...

eheh,,
dah muke kamu tu bkn muka fahrin,
muka jiji la,,

nati kalu tranform jd fahrin kang mak kamu sendiri pun tak kenal kamu dah,,

:)

*jiji, kat post sunah tu, gurau je kan?

ita said...

hahah ingat kan apa tdi...:))

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

bagus laaa xjadi mcm muka fahrin ahmad.. kalo jadi muka mcm dia.. xpasal2 plak..aku terpikat nanti..kan dah susah tu..haha

vampire's lovex said...

dia kena pakai setahun,baru menjadi mcm fahrin tu...sabor je laaaaa... haha

kokser kokdam said...

xsey jd smat po aku kko jie.. meh amek rahsio aku

hahahaha

Rozuan Ismail said...

muka ko tak sesuai ngan garnier kot,aku sejak pakai garnier la aku nye muka tak nak tmbuh jerawat.

Mawar Berduri said...

genapkan setahun pakai okay.. kalau da jadi muka fahrin, aku nak ambik borang siap2..

Sunah Sakura said...

ahahahahhaha! ko kene pakai fair and lovely~~~

syarifahsidrus said...

tak sesuai la tu..pergi tukar pencuci muka lain la..boleh jadi retiss lain..heh

James Alexander said...

la... berangan nak jadik rupa cam fahrin rupenye... hahaha....

itu semua bohong jek pak ostad oii... hahaha...

FasiHaH SupiaN said...

hahaha fahrin tu betul ke pakai garnier ostad jiji oii

diana said...

cer tanya fahrin ahmad sebenarnya dia guna produk apa..selalunya depa tak pakai produk yang taja depa..
betul..
ni artis sendiri yang cakap..
kenal farah..artis af yang dah bertudung tu??ha..dia la yang cakap..

liyana said...

haha..igt pe la td

Iffah Afeefah said...

erk nak fahrin je

ko kan baby face da

Anonymous said...

lorh..dop rock cettong gini jiji..
lu kene sabo nk jd fahrin bro..
haih..
ape kata gua syor kan pncuci muka....

...jeng..jeng..jeng....

WUDHUK yg SEMPURNA..hah..tu dia~~
bcahaya2..
btol dop ustat?.. hee :)

seqian,wasalam.

Blueice Butterfly said...

~kena tunggu sepuluh bulan kot..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved